خانه / دسته‌بندی نشده / ختم سوره واقعه از اول ماه شعبان
ختم سوره واقعه از اول ماه شعبان
ختم سوره واقعه از اول ماه شعبان

ختم سوره واقعه از اول ماه شعبان

ختم سوره واقعه از اول ماه شعبان که اگر در روز دوشنبه باشد فواید و آثار بسیار زیادی در برآوردن حاجات مهم دارد.اگر شرایط شروع کردن این ختم را دارید حتما اقدام کنید، چرا که در مورد مسایل مالی معجزه می کند و می تواند گره گشای امورات مالی شما با اثر تضمین شده باشد.

 

از آیت الله بهجت در مورد ختم سوره واقعه از اول ماه شعبان آمده است که:

آیت‌الله بهجت رحمهالله فرموده اند اگر می خواهید روزی شما افزایش یابد به ختم سوره واقعه اهمیت بدهید، و آن را به دوستان و آشنایان و تمام کسانی که در اطراف شان بودند ختم سوره واقعه را توصیه می کردند.

طبق بیانات و فرمایشاتی که از آیت الله بهجت رسیده است ختم سوره واقعه حتی در غیر از روز دوشنبه اول ماه قمری، در سایر ایام در یک نوبت با خواندن  برای افزایش  سوره واقعه نیز حوائج نیز دریافت می شود.

 

ویژگی منحصر به فرد ختم سوره واقعه :

مورد استفاده در تمامی حاجات از جمله مادی و معنوی و البته در رفع تمامی گرفتاری های مالی و همچنین در جهت نجات از مرگ نیز بسیار کار ساز می باشد.

 

 

ختم سوره واقعه از اول ماه شعبان

طریقه ختم سوره واقعه:

همانگونه که در ابتدا برای شما توضیح دادیم بهترین ختم از سوره واقعه برای روز دوشنبه ای می باشد که اول ماه قمری شعبان می باشد. همانند ماه شعبان سال ۱۳۹۹ که در تاریخ ۲۵ روز دوشنبه اتفاق می افتد .

روش انجام ختم سوره واقعه از اول ماه شعبان

  1. شروع ختم از روز دوشنبه که اولین روز ماه قمری شعبان باشد آغاز می شود البته در مورد سایر ماه ها همچون رمضان، رجب و غیره نیز می توان این ختم را انجام داد و اثرات شگفت انگیزی از انجام این ختم عظیم الشان حاصل خواهد شد.
  2. چهارده روز برای انجام این ختم نیاز است.
  3. در روز اول ختم که همان روز دوشنبه از هفته اول ماه قمری است، یک مرتبه سوره واقعه را بخوانید.
  4. روز دوم که روز سه شنبه می باشد، دو مرتبه سواره واقعه را می بایست بخوانید.
  5. روز سوم، که مصادف با روز چهارشنبه است می بایست سه مرتبه سوره واقع را قرائت کنید.
  6. روز چهارم، چهرمرتبه، روز پنجم پنج مرتبه، … و تا روز چهاردهم که ۱۴ بار سوره واقعه را قرائت کردید، ختم به پایان می رسد.

نکات مهم در حین انجام ختم سوره واقعه :

در طول زمان انجام این ختم به دو پنجشنبه بر می خورید، که در هر پنجشنبه بعد از قرائت هر سوره واقعه می بایست این دعای زیر را بخوانید.

انگشتر شرف الشمس

 

 

بسم الله الرحمن الرحیم

 

یا واجِدُ یا ماجِدُ یا جوادُ یا حلیمُ و یا حَنّانُ یا مَنّانُ یا کریمُ اسئلُک تُحفَهً مِن تُحفاتِکَ تَلُمَّ بِها شَعَثی و تُقضی بِها دَینی و تُصلِحُ بِها شَأنی برحمتِک یا سیِدیاللهم اِن کان رِزقی فِی السَّماءِ فَاَنزِلهُ و اِن کان فِی الارضِ فاَخرِجهُ و اِن کان بَعیداً فَقَرِّبهُ و اِن کانَ قَریبا فَیَسِّرهُ و اِن کان قَلیلاً فَکثِرهُ و اِن کان کَثیراً فَبارِک لی فیهُ فاَرسِلهُ عَلی اَیدی خِیارِ خَلقِک وَ لا تَحوَجنَ اِلی شُرِارِ خَلقِکَ و اِن لَم تَکُن فَکَونِهِ بکَینُونِیَّتِکَ و وحدانِیّتِکَ اللهم اِنقَلب اِلی حَیثُ اکُونُ و لا تنقُلُنی اِلیه حَیثُ یَکُونُ اِنَّک علی کلِّ شَی ءٍ قدیرٍ یا رَحیمُ یا غِنِیٌ و صل علی محمدٍ اَتمِم عَلَینا نِعمَتِکَ و هنِئنا کَرامتِکَ یا ارحَمَ الراحمینَ

و

بعد از هر مرتبه خواندن سوره واقعه، این دعا نیز خوانده شود:

اللّهم ارزُقْنی رزقاً حلالا ًطیبا ًواسعاً مِنْ غیرِ کدٍٍّ واستَجِب دَعْوَتی مِن غَیرِ ردٍّ وأَعُوذُبِکَ مِنَ الفَضیحَتَیْن الفقرِوالدَّیْنِ وَادْفَعْ عنّی هذ َیْن بحق الأِمامَیْن السِبْطَیْنِ اَلحَسنِ والحُسَین علیهماالسلام اَللّهم یا رازقَ المُقلّین و یا راحِمَ الْمَساکین ویا ذاالقُوهِ المَتین ویا غیاثَ المُسْتَغیِثین ویا خیرَ النّاصرین  ایّاکَ نَعْبُدُ وایاک نَسْتَعین اللهم إنْ کانَ رزقی فِی السّماء فَأَنْزِلْهُ وإن کان فِی الأَرضِ فأخْرِجْهُ و إن کان بعیداً فَقَرّّبْهُ وإن کان قریبا فیَسِّرْهُ وإن کان یسیرا فَکَثِّرْهُ وإن کان کثیرا فَحَلّلهُ و إن کان حلالا فَطَیّبْهُ و إن کان طیبا فَبارِکْهُ لنا برحمتک یا أَرْحَمَ الرّاحمین وصَلِّ علی محمدٍ وآله الطاهرین.

جهت دریافت انواع ختم معتبر و موثق که اثربخشی بالایی در برآورده شدن خواسته های شما دارند، و یا برای دریافت انگشتر شرف الشمس زنانه و مردانه، دریافت دعای سر به راه شدن فرزندان و غیره با قلم و علم استاد سید دعانویس معتبر با سید کاظمی ۰۹۱۲۰۴۳۲۹۳۲ تماس بگیرید و مشکلات و خواسته های خود را شرح دهید و نسخه ای عالی و صد در صد را از دعاهای معتبر دریافت کنید.

۱/۵ - (۱ امتیاز)

همچنین ببینید

حاجت روایی با زیارت عاشورا

حاجت روایی با زیارت عاشورا

حاجت روایی با زیارت عاشورا از اینکه سریع ترین کشتی نجات، مشعل هدایت، شفای حق …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

سلام وقت بخیر چطور میتوانم کمکتون کنم؟!
ارسال