خانه / دسته‌بندی نشده / چهار توصیه امام صادق
چهار توصیه امام صادق

چهار توصیه امام صادق

چهار توصیه امام صادق علیه السلام آمده است که هر توصیه شامل ذکری ارزشمند و بسیار قوی با قدرت فوق العاده زیاد می باشد که در صورت اعتقاد داشتن و به یقین رسیدن به عظمت این ذکرها، اتفاقات بسیار جالب و مثبتی در جهت آن هدف و نیت رخ خواهد داد.

 

این دعاهای قرآنی چهار ذکر پر محتوا می باشند که اگر انسان در شرایط مورد استفاده این ذکرها قرار گیرد و به این ذکرها تمسک جوید و به نوعی به واسطه ی این دعاها به خداوند متصل شود حتما معجزات بیشماری با حاجت روایی های بسیاری خواهد رسید.

 

 

چهار توصیه امام صادق

از امام صادق هنگامی که این دعاها و توصیه ها نقل می شود می فرماید که تعجب می کنم از شماها که به آن ها متوسل نمی شوید در شرایط و حوادث پیش آمده که شما را به نگرانی و یا خطر می اندازد.

 

امام صادق علیه السلام  می فرمایند که از کسی که ترس و خوف دارد تعجب می کنم که چرا به آیه ” حسبنا الله ونعم الوکیل ” پناه نخواهد برد در حالی که خداوند در ادامه ی همین آیه می فرماید، ” فانقلبوا بنعمه من الله و فضل لم یمسسهم سوء ”

 

ذکری دیگر از امام صادق که به جهت تعجب از افراد غمگین و افسرده ای که غم و ناراحتی سراسر زندگی شان را تحت شعاع قرار داده است ، به ذکر یونسیه که شامل آیات  ” لا اله الا انت سبحانک انی کنت من الظالمین ” است پناه نمی برد و همیشه به غم و ناراحتی زندگی خود را می گذراند، در صورتی که خداوند در قرآن بلافاصه فرموده اند . ” فاستجبنا له ونجیناه من الغم وکذلک ننجی المومنین “.

 

ذکر سوم که با دیدن افرادی که در حق آنها مکر و فریب اتفاق افتاده است و بابت این مکر در نگرانی و پریشانی هستند و یا افرادی مکری قرار است بر آنها روا شود و ترس روا شدن مکر را دارند آیه ی شریفه ی ” و افوض امری الی الله ان الله بصیر بالعباد ” را بصورت مداوم با خود ذکر نمی گویند ، در حالی که خداوند متعال بی درنگ پس از این ذکر عظیم الشان، فوقاه الله سیئات ما مکروا را آورده است.

 

در آخر امام صادق تعجب خود را برای کسانی بازگو می کند، که چرا شماهایی که در پی دنیا و جمالات آن هستید چرا پناه نمی جویید به آیه و ذکر معجزه آسای ” ماشاء الله لا قوه الا بالله ” ، و باز در ادامه ی همین ذکر خداوند منان آورده است که : ِنْ تَرَنِ أَنَا أَقَلَّ مِنْکَ مالًا وَ وَلَداً فَعَسى‏ رَبِّی أَنْ یُؤْتِیَنِ خَیْراً مِنْ جَنَّتِکَ.

 

آیا تعداد مشخصی برای چهار توصیه امام صادق می بایست رعایت شود یا خیر ؟

تمامی چهار ذکر توصیه شده از جانب امام صادق محدود به تعداد و عدد نیستند شما می توانید به هر تعداد ین ذکرها را بگوید. آنچه که در این ذکر ها و گفتن آنها مهم است تا نتیجه و اعجاز آنها دیده شود مداومت داشتن و ب لب جاری بودن آنها می باشد.

 

کلام آخر :

گاهی افراد مشکلاتی فراتر دارند و علاوه بر آنکه ذکرها و دعاهایی که از منابع معتبر رسیده است را اجرایی می کنند ولی باز نیاز به کمک بیشتری با استفاده از آیات و ذکرهای قرآنی با دستورات مجرب دارند. اگر به دنبال سید دعا نویس هستید و می خواهید مثلا خاتم سلیمان دار داشته باشید، یا تعبیر خواب خود را می خواهید و یا برای ازدواج دختر و پسر خود به دنبال یک دعای بخت گشا هستید و یا حتی اگر برای برقرای آرامش در خانه به دنبال دعایی هستید تا بتوانید از درگیری های خانوادگی کم کنید با سید دعانویس استاد کاظمی ۰۹۱۲۰۴۳۲۹۳۲  ارتباط بگیرید و درخواست خود را بدهید و از مشاوره با ایشان راه حل مناسب رفع مشکل و نیاز خود را دریافت کنید.

۱.۵/۵ - (۲ امتیاز)

همچنین ببینید

معتبرترین دعا برای پولدار شدن

معتبرترین دعا برای پولدار شدن

امروزه با توجه به شرایطی که در حوزه اقتصادی کشور و زندگی روزمره مردم به …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

سلام وقت بخیر چطور میتوانم کمکتون کنم؟!
ارسال