خانه / ادعیه و اذکار / دعای عاشق کردن همسر
دعای عاشق کردن همسر

دعای عاشق کردن همسر

دعای عاشق کردن همسر همان دعایی می باشد که موجب ایجاد محبت و وصلت در بین همسرانی می شود که به نوعی دلسردی از ادامه ی زندگی در یکی از آن ها به وجود آمده است.

عاشق کردن همسران به یکدیگر و در نتیجه به فرزندان و زندگی تابع عوامل بسیار زیادی می باشد که در راس همه ی این موارد احترام متقابل می باشد. درواقع هنگامی که احترام در بین همسران نسبت به یکدیگر برقرار باشد در نتیجه محبت و عشق نیز در آنجا به وجود خواهد آمد. همچنین لازمه ی احترام متقابل نیازمند آن است تا همسران بر روی رفتارهای اخلاقی خود و همچنین درکشان از زندگی مشترک شان را بالا ببرند و متناسب با نوع زندگی خود پیش روند.

شما نمی توانید عشق و علاقه همسرتان را با مقایسه کردن همسرتان با همسر شخص دیگری بسنجید بلکه هر خانواده در شرایطی که زندگی می کنید محبت و عشق را در همان سطح و توقع خود تعریف می کند. پس لطفا از مقایسه کردن بپرهزید تا زندگی سرشار از عشق و محبت را تجربه کنید.

 

دعا برای افزایش محبت بین زن و شوهر

دعای عاشق کردن همسر صرفا در موارد حلال و شرعی اثر دارد که لازم است به آن توجه ویژه ای داشته باشید. برای آنکه بتوانید همسر خود را متمایل به مهر و محبت نسبت به خودتان کنید به گونه ای که تحمل دوری شما برای او غیر ممکن و یا سخت باشد و دوست داشتنش نسب به شما و زندکی مشترک تان عمیق و عاطفی باشد آیات ۳۰ و ۳۱ از سوره نمل را به غذایی که همسرتان دوست دارد یا به آب بخوانید و بدمید و آن را به همسر بدهید تا بخورد و بیاشامد.

 

دانستی مفید در قبل از جلب محبت و عاشق کردن همسر :

همسران نسبت به یکدیگر و زندگی که به صورت مشترک تشکیل داده اند وظایفی از نظر مهر و محبت دارند. درواقع نمی توان انتظار محبت یکطرفه را داشت. درست است که مردان سخت تر و مقاوم تر هستند ولی آنها هم به محبت همسر و خانوم خود نیاز دارند و این نیاز در زنان بیشتر دیده می شود. هنگامی که شما به همسرتان توجه بیشتری داشته باشید و او را در شرایط تامین رفاه و آرامش خانواده درک کنید قطعا محبت بیشتری از سمت او به شما خواهد رسید.

اگر شما هم با همسرتان مشکل عشق و محبت را دارید و می خواهید دستوری را برای برقراری محبت در کانون خانواده خود داشته باشید که همیشگی و پایدار باشد لازم است تا با سید دعا نویس معتبر و اهل قلمی همچون استاد سید دعانویس کاظمی با شماره ۰۹۱۲۰۴۳۲۹۳۲ تماس داشته باشید و شرایط ارتباط میان خود و همسرتان را شرح دهید و دعاهایی همچون خاتم سلیمان نبی و غیره را برای رفع مشکلات عاطفی خود دریافت نمایید.

۳/۵ - (۱۳ امتیاز)

همچنین ببینید

دعوات رحمانی و گرفتن خاتم طاعت

بسم الله الرحمن الرحیم موضوع: دعوات رحمانی و گرفتن خاتم طاعت کد ثبت علمی در …

۲ دیدگاه

  1. استاد سلام میتونم ازتون بخوام بهم کمک کنید مشکلم حل بشه راهنمایی کنید

  2. سلام آقا سید. همسر من عاشق زن دیگری شده و یکبار بخاطر همین موضوع از هم جدا شدیم و دقیقا چند روز به اتمام عده برگشتن و باز هم باهم ازدواج کردیم و بعد از دو سال باز هم به همسرم مشکوک هستم که با خانم ارتباط داشته باشن نمیدونم باید چیکار کنم که ازاین کارها دست بردارند. خواهش میکنم همسرم رو به راه درست برگردونید ممنونم ازتون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

سلام وقت بخیر چطور میتوانم کمکتون کنم؟!
ارسال