خانه / ادعیه و اذکار / ذکری که صد در صد معجزه می کند
ذکری که صد در صد معجزه می کند
ذکری که صد در صد معجزه می کند

ذکری که صد در صد معجزه می کند

ذکری که صد در صد معجزه می کند در دعاها و آیات قرانی بسیاری وجود دارد و اگر نیت را خالص کنید که فقط به جهت رفع گرفتاری های شما و از بین بردن موانع بر سر راه ها و اهداف الهی زندگیتان صورت گیرد می تواند ۱۰۰ درصد جواب دهی داشته باشد.

اما باید بدانید در استجابت دعاهای شما نیز شرایطی می بایست رعایت و لحاظ گردد تا بر طبق همان آداب بتوانید با دعا کردن که از افضل ها می باشد به مقصود دل تان برسید.

سایت دعاگو ۷۸۶ مراجعان بسیاری در طول ۲۴ ساعت شبانه روز بصورت مکرر دارد که در هر گروه سنی و هر قشری می باشند. همگی مراجعین به دنبال یک دعا و ذکری که صد در صد معجزه می کند ، هستند و می خواهند خیلی سریع و در اسرع وقت پاسخ خود را دریافت کنند . جواب گرفتن از دعاها و ذکرهایی که در سایت قرار داده می شود برای هر شخص بر طبق نوع یقین و اعتقادی که دارد و همچنین به نوع استفاده و همینطور به جهت نیتی که از آن استفاده می کند می تواند متفاوت باشد. اما جواب گرفتن برای هر شخص طبق مواردی که گفته شد و ارزش گذاری که از جانب فرد بکار برده می شود تفاوت هایی وجود دارد.

 

ذکری که صد در صد معجزه می کند

اذکار و آیات بسیاری هستند که بصورت معجزه آسایی جواب دهی صد در صدی دارند و می توانند زندگی و عملکرد و اعتقاد افراد را که به سمت خدا و اهل بیت سوق داده شوند تاثیر بسیاری بگذارد. در این جا ما شما را با یکسری دستورالعمل و ذکری که صد در صد معجزه می کند ، آشنا می کنیم تا بتوانید از آنها در جهت رفع مشکلات و حاجت روایی خود استفاده کنید.

 

دعای سریع الاجابه امام کاظم (ع)

یکی از نمونه دعاهایی که تحت ذکری که صد در صد معجزه می کند، و معجزات بسیاری از آن توسط افراد استفاده کننده دریافت شده است همین دعا و ذکری است که از امام موسی کاظم علیه السلام آورده شده است.

از امام موسی کاظم ( ع ) توسط کفعمی در کتاب بلدالامین آمده است که ذکر بسیار قوی و سریع الاجابه برای حاجات مهم و ضروری معرفی کرده اند تا مردم و محتاجان برای رفع گرفتاری های خود بتوانند از اثرات آن بهرمند شوند.

و اما ذکر اینگونه است که :

» اللهم انی اطعتک فی احب الاشیاء الیک و هو التوحید و ارزقنی من حیث احتسب و من حیث لا احتسبه،انک ترزق من تشاء بغیر حساب »

این همان ذکر صد در صدی می باشد که از امام کاظم علیه سلام روایت شده است و پس از خواندن دعا نیز حاجت خود را بطلبید که انشالله حاجت روا می شوید.

 

دعای سریع الاجابه اسم اعظم

شاید شنیده باشید که خداوند متعال دارای اسم هایی با عظمت و پر منزلت می باشند، که در پشگاه خدای متعال دارای جایگاه والایی هستند. درواقع خداوند منان لذت می برد که بنده اش او را با این اسما الهی صدا بزند و درخواست خود را داشته باشد.

در کتابی با نام کلم طیب نقلی از سید علیخان شیرازی آمده است که، نقل کرده اند:

اسم های اعظم خداوند در جاهایی و جملاتی می آید که شروع کننده کلمه الله باشد و پایان عبارت نیز کلمه هو باشد. در جهت اعجاز اسم اعظم آمده است که هر شخصی بتواند بصورت روزانه، یازده مرتبه این اسما الهی و متبرک را بر زبان بیاورد و جایگاه یک ورد بر لبانش بصورت همیشگی قرار گیرد، هر نوع گرفتاری، و مسئله ی مهمی که در زندگی برایش بوجود بیاید به لطف الهی و برکات این اسماء نیز تمامی موانع و گرفتاری ها برای او آسان می شود. این اسما الهی و عظیم الشان که تحت ذکری که صد در صد معجزه می کند برای استفاده شما ملتمسین دعا آورده است، در قالب پنج آیه از پنج سوره مبارک قرآن کریم می باشد . این آیات اصلا هیچ نقطه ای ندارند و هیچ نوع تغییری را در آیات آنها نمی توان اعمال نمود پس در همین خود معجزه ای شگفت دارد.

 

هر که اسم اعظم خدای تعالی را روزی ۱۱ بار ورد خود قرار بدهد،هر آینه هر امر مهم جزئی و کلی برای او آسان شود و آن اسم اعظم پنج آیه از پنج سوره مبارکه بقره،آل عمران، نساء، طه و تغابن است، با این ویژگی که حروف آن نقطه ندارد و تغییری در اعراب آنها صورت نمی گیرد: پنج سوره قرآن که شامل اسماء الهی و اسم اعظم هستند عبارتند از : سوره بقره، تغابن، طه، نساء، آل عمران .

» الله لا إله إلا هو الحی القیوم…» تا آخر آیه الکرسی

» الله لا اله الا هو …نزل علیک الکتاب …  «

»  الله لا إله ان هو لیجمعنکم«

» الله لا إله ان هو له الاسماء«

« الله لا إله الا هو و علی إلله…»

 

سه ذکر مهمی که معجزه می کنند

در اینجا برای معجزه بودن دعا سه دستور با خاصیت داشتن ذکری که صد در صد معجزه می کند، برایتان معرفی و توصیه می کنیم که در مقام و موقعیتی که گفته می شود اگر استفاده شود بسیار معجزه گر خواهد بود.

 

اولین مورد : ذکر لا حول و لا قوه الا بالله العلی العظیم

اگر به منبع مستدرک الوسائل، ج ۱، ص ۳۹۶  مراجعه کنید خواهید یافت که رسول خدا ( ص ) ذکر  لا حول و لا قوه الا بالله العلی العظیم را داروی شفا و درمان برای نود و نه بیماری معرفی کرده اند که از میان این تعداد بیماری آسان ترین مورد اندوه است و در رفع غم و اندوه بسیار کارگشا می باشد امام صادق در چهار توصیه ای که به مردم داشته اند همین ذکر با برکت بوده است که مردم در جهت برطرف کردن غم و اندوه اگر بخوانند معجزه می کند.

ترجمه و معنی ذکر معجزه گر لا حول و لا قوه الا بالله العلی العظیم اینگونه است که :

هیچ حرکت و نیرویی جز به سبب و خواست خداوند پدید نیامد.

 

دومین مورد :  ختم دعای ناد علی

آثار و برکاتی که در ختم نادعلی نهاده شده است در زمینه های بسیار وسیع قرار دارد و از رفع کردن نیازهای مالی و مادی گرفته تا جهت شفا و درمان بیماری جسمی و روحی و همچنین در جلب عشق و محبت بسیار کار ساز می باشد. ختم دعای ناد علی برای هر منظور و هر نیتی دارای دستوری خواص می باشد که در مقاله ای جداگانه آن را برای شما بصورت کامل شرح می دهیم و لینک آن را در همین جا قرار می دهیم.

 

سومین دعا : سومین دستوری که حاجت روایی صد در صدی دارد

اکنون می خواهم شما را با ذکری که صد در صد معجزه می کند آشنا کنم، تا شما هم بتوانید از آن استفاده کنید و به خواسته و حاجت های خودتان برسید. این دستور را از راوی اینگونه رسیده است که اگر دعایتان اجابت نشد، او را لعنت کنید. این دعا در کتاب مفاتیح الجنان نیز آمده است و برای صحت آن نیز می توانید به کتاب مفاتیح الجنان خود در خانه رجوع کنید و این آیات و دستورات را ببینید. در کتاب مفاتیح نقلی از شیخ کفعمی که مولف کتاب بلدالامین هستند به واسطه ی مرحوم حاج شیخ عباش قمی آمده است که :

دعایی که در ادامه خواهید دید از امام زین العابدین، امام چهارم شیعیان توسط مقاتل بن سلیمان روایت شده است. در این دعا مقاتل گفته است که اگر گسی به این دعا عمل کند و دعای او اجابت نشود او را لعنت کند.

دستور دعای امام سجاد از روایت مقاتل بن سلیمان اینگونه است که به جهت رفع گرفتاری ها و تمامی موانع و سدهایی که موجب بوجود آمدن مشکلاتی در زندگی فرد شده اند، صد مرتبه یعنی به تعداد ۱۰۰ بار بخواند و اطمینان داشته باشد که اجابت می شود و مورد لطغ پروردگار الهی قرار خواهد گرفت.

متن دعا که می بایست به تعداد صد بار بخوانید بصورت زیر است :

» إِلَهِی کَیْفَ أَدْعُوکَ وَ أَنَا أَنَا وَ کَیْفَ أَقْطَعُ رَجَائِی مِنْکَ وَ أَنْتَ أَنْتَ إِلَهِی إِذَا لَمْ أَسْأَلْکَ فَتُعْطِیَنِی فَمَنْ ذَا الَّذِی أَسْأَلُهُ فَیُعْطِینِی إِلَهِی إِذَا لَمْ أَدْعُکَ فَتَسْتَجِیبَ لِی فَمَنْ ذَا الَّذِی أَدْعُوهُ فَیَسْتَجِیبُ لِی إِلَهِی إِذَا لَمْ أَتَضَرَّعْ إِلَیْکَ فَتَرْحَمَنِی فَمَنْ ذَا الَّذِی أَتَضَرَّعُ إِلَیْهِ فَیَرْحَمُنِی إِلَهِی فَکَمَا فَلَقْتَ الْبَحْرَ لِمُوسَى عَلَیْهِ السَّلامُ وَ نَجَّیْتَهُ أَسْأَلُکَ أَنْ تُصَلِّیَ عَلَى مُحَمَّدٍ وَ آلِهِ وَ أَنْ تُنَجِّیَنِی مِمَّا أَنَا فِیهِ وَ تُفَرِّجَ عَنِّی فَرَجا عَاجِلا غَیْرَ آجِلٍ بِفَضْلِکَ وَ رَحْمَتِکَ یَا أَرْحَمَ الرَّاحِمِینَ  «

 

۳.۹/۵ - (۱۴ امتیاز)

همچنین ببینید

دعوات رحمانی و گرفتن خاتم طاعت

بسم الله الرحمن الرحیم موضوع: دعوات رحمانی و گرفتن خاتم طاعت کد ثبت علمی در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

سلام وقت بخیر چطور میتوانم کمکتون کنم؟!
ارسال