خانه / دسته‌بندی نشده / معتبرترین دعا برای پولدار شدن
معتبرترین دعا برای پولدار شدن

معتبرترین دعا برای پولدار شدن

امروزه با توجه به شرایطی که در حوزه اقتصادی کشور و زندگی روزمره مردم به وجود آمده است، پولدار و ثروتمند شدن از خواسته های همه ی مردم شده است . امروز شما را با معتبرترین دعا برای پولدار شدن آگاه خواهیم کرد که اگر به آن عمل نمایید قطعا افزایش رزق و روزی را به جهت ثروتمند شدن را مشاهده خواهید کرد.

 

آنچه که راحتی و آرامش را در یک زندگی فراهم می کند قطعا رفاه مالی و اقتصادی می تواند بخاطر آن بخش عمده ای را تامین کند. آنچه که پولدار شدن را فراهم می کند در کنار کار و تلاش می باشد و اینگونه نیست که شما حتما طلا پیدا کنید یا گنجی را کشف کنید.

 

دعا برای افزایش رزق و روزی

معتبرترین دعا برای پولدار شدن ختم سوره واقعه با استفاده از دستور زیر می باشد. از امام سجاد آمده است که سوره واقعه نیز می تواند روزی را افزایش دهد.

برای ختم سوره واقعه به جهت پولدار شدن می بایست از اول ماه قمری که روز دوشنبه ای است، می بایست ختم را شروع کنید. ختم سوره واقعه برای پولدارشدن و ثروتمند شدن به مدت دو هفته یا ۱۴ روز می باشد. در این ختم می بایست روز اول یک مرتبه سوره واقعه را بخوانید، در روز دوم دو مرتبه سوره واقعه خوانده شود، روز سوم سه مرتبه تا روز چهاردهم که می بایست به تعداد چهارده مرتبه خوانده شود.

 

در هر روز پس از آنکه قرائت سوره های واقعه تمام شد، می بایست دعای زیر را بخوانید.

 

اَللّهُمَّ اِنْ کانَ رِزْقی فِی السَّماءِ فَأنْزِلْهُ وَ اِنْ کانَ فِی الْاَرْضِ فَأخْرِجْهُ وَ اِنْ کانَ بَعیداً فَقَرِّبْهُ وَ اِنْ کانَ قَریباً فَیَسِّرْهُ وُ اِنْ کانَ قَلیلاً فَکَثِّرْهُ وَ اِنْ کانَ کَثیراً فَبارِکْ لی فیهِ وَ أرْسِلْهُ عَلی اَیْدی خِیارِ خَلْقِکَ وَ لا تُحْوِجْنی اِلی شِرارِ خَلْقک. وَ اِنْ لَمْ یَکُنْ فَکَوِّنْهُ بکِیْنُونِیَّتِکَ وَ وَحْدانِیَّتِکَ، اَللّهُمَّ انْقُلْهُ اِلَیََّ حَیْثُ اَکُونُ وَ لا تَنْقُلْنی اِلَیْهِ یَکُونُ، اِنَّکَ عَلی کُلِّ شَِیْءٍ قَدیرٌ. یا حَیُّ یا قَیُّومُ، یا واحِدُ یا مَجیدُ، یا بَرُّ یا رَحیمُ یا غَنیُّ ، صَلِّ عَلی مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدٍ، وَ تَمِّمْ عَلَیْنا نِعْمَتَکَ، وَ هَنِّئْنا کَرامَتَکَ، وَ اَلْبسْنا عافیَتَکَ

در طول این ختم شما به هر روز که پنجشنبه باشد رسیدید لازم است تا دعای زیر را بخوانید.

 

یا ماجِدُ، یا واحِدُ، یا جَوادُ، یا حلیمُ، یا حَنّانُ، یا مَنّانُ، یا کَریمُ اَسْألُک تُحْفَهً مِنْ تحَفِکَ تَلُمُّ بها شَعْثی وَ تَقْضی بها دَیْنی وَ تُصْلِحُ بها شَأنی برَحْمْتِکَ یا سَیِّدی .

 

 

۳/۵ - (۳ امتیاز)

همچنین ببینید

حاجت روایی با زیارت عاشورا

حاجت روایی با زیارت عاشورا

حاجت روایی با زیارت عاشورا از اینکه سریع ترین کشتی نجات، مشعل هدایت، شفای حق …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

سلام وقت بخیر چطور میتوانم کمکتون کنم؟!
ارسال