خانه / تعبیر خواب / تعبیر خواب مرغ و تخم مرغ
تعبیر خواب مرغ و تخم مرغ

تعبیر خواب مرغ و تخم مرغ

یک روز یک خانم با سایت دعاگو ارتباط گرفتند و به دنبال تعبیر کردن خوابی بودند که در چند شب گذشته دیده بودند. خواب مربوط به مرغ و تخم مرغ بود که آن زن به دنبال تعبیر خواب مرغ و تخم مرغ اقدام کرده بود.

در زمان تعبیر خواب تنها دانستن یک عنوان نمی تواند تعبیر درستی را فراهم کند لذا لازم است تا خواب بصورت کامل و واضح تا جایی که خاطر خواب بیننده است را شرح داده شود.

این خانم اینگونه شرح دادند که در هنگام تاریکی وارد جایی شده اند که اصلا هویت آن مکان برایشان واضح و مشخص نبوده است اما احساس نا آشنایی هم به آن مکان نداشته اند. در آن مکان تخم مرغی را می بیند که گویا تازه مرغ آن را تخم گذاشته باشد. در نهایت آن تخم مرغ را برمیدارد که بعد از آنکه از آن منطقه چند قدم فاصله می گیرد مرغی درشت هیکل که گویا همانند انسان درک و قدرت دارد با عصبانیت کامل به سمت او حمله می کند انگار که قصد کشتن آن خانم را داشته باشد. این تمام آن خوابی بود که از خانم شرح داده شد و اما اینگونه خواب تعبیر می شود که در ادامه خواهد آمد.

تعبیر برای این نوع خواب این است که این خانم کاری را شروع کرده است و هنوز نتیجه ای مطلوب را دریافت نکرده است و این خواب می گوید که حتما پیگیر آن کار باشد و دنبال آن باشد که نتیجه مطلوب را دریافت کند. این تعبیر برای آن است که تخم مرغ را به مرغ نداده باشد و مقاومت کرده باشد.

با ما برای تعبیر خواب های خود تماس بگیرید

اگر شما هم به دنبال تعبیر خواب مرغ و تخم مرغ هستید که شرح آن متفاوت است و نیاز دارید که خواب شما نیز به درستی توسط یک فرد عالم که در این حوزه عنایاتی دارد تعبیر شود با استاد سید کاظمی، سید دعانویس معروف و معتبر با شماره تلفن ۰۹۱۲۰۴۳۲۹۳۲ ارتباط بگیرید و جویای تعبیر خواب های خود شوید. خواب های خود را حتما تعبیر کنید چرا که خواب ها رویاهای صادقه ای هستند که خبری یا پیامی را برای ما به همراه دارند.

۵/۵ - (۱ امتیاز)

همچنین ببینید

تعبیر خواب خواندن آیه الکرسی

تعبیر خواب خواندن آیه الکرسی

تعبیر خواب خواندن آیه الکرسی می تواند تفاسیر و نعابیر مختلفی را برحست مولفه ها …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

سلام وقت بخیر چطور میتوانم کمکتون کنم؟!
ارسال