خانه / تعبیر خواب / تعبیر خواب خواندن آیه الکرسی
تعبیر خواب خواندن آیه الکرسی

تعبیر خواب خواندن آیه الکرسی

تعبیر خواب خواندن آیه الکرسی می تواند تفاسیر و نعابیر مختلفی را برحست مولفه ها و پارامترهای متنوع داشته باشد و هر فرد بصورت مجزا با خوابی که یکسان دیده می شود معانی و پیام های متفاوتی را داشته باشد.  همانطور که می دانید خواب رویای صادقانه است و خبر از اتفاقی در آینده می دهد. اگرچه نباید تمامی خواب ها را یکسان دانست و به نوعی خوابی که ناشی از بیماری، درد، مشغله ذهنی و برخی از این موارد باشد را باید باطل دانست، اما خواب های معمولی قطعا به اتفاقی در آینده یا در گذشته دلالت دارند.

 

تعبیر خواب خواندن آیه الکرسی

افراد ممکن است هر شب خواب های متنوعی مشاهده کنند. برخی از آنها کابوسی بیش نیستند و برخی آنقدر شیرین و جذاب هستند که انسان مایل نیست از خواب بلند شود. البته بیشتر خوابها بی معنا بوده و نباید خواب هر شب را دارای تعبیر دانست.

به هر حال یکی از این خواب ها می تواند خواندن آیه الکرسی باشد. یک آیه از سوره بقره قرآن کریم که خواندن در دنیای واقعی بسیار خواص دارد و اگر در خواب هم خواندن شود بی شک یک خواب مثبت تعبیر باید کرد.

 

تعبیر خواب آیت الکرسی

امام باقر علیه السلام می فرمایند کسی که ایه الکرسی را یک بار بخواند، خداوند، او را از دو هزار بدی و ناگواری دنیا و هزار بدی و ناگواری آخرت دور می‌کند که آسان‌ترین ناگواری دنیا، فقر و آسان‌ترین ناگواری و ناراحتی آخرت، عذاب قبر است.

ابن سیرین از معبران قدیم معتقد است که دیدن خواب آیه الکرسی بدان معنا بوده که از ناگواریهای زندگی در امان خواهد بود. امام جعفر صادق علیه السلام نیز می فرمایند کسی که آیه الکرسی را در خواب بخواند صاحب مقام و منزلتی خواهد شد.

ابراهیم کرمانی نیز معتقد است خواندن آیه الکرسی در خواب به معنای توانگر و شفاعت در دوران بیماری، شادی در دوران غمگین بودن و برخی موارد مثبت دیگر است.

با این اوصاف اگر خواب ایه الکرسی را مشاهده کنید قطعا برای شما سودمندی به همراه دارد و باید آن را خیر و نیک دانست. به هر حال با توجه به تمامی این موارد کسانی که خواب قران یا آیه ای از آن را می بینند، بی شک باید در انتظار خیر و موفقیت باشند.

 

 

۴.۲/۵ - (۶ امتیاز)

همچنین ببینید

تعبیر خواب خروس

تعبیر خواب خروس

خواب را به عنوان رویای صادقه میشناسند زیرا افراد با دیدن خواب اتفاق هایی در …

۴ دیدگاه

  1. با سلام پسرم روزه بوده ۷ ساله داییش فوت شده خواب دیده دایشو بغل کرده و با هم ایت الکرسی رو می خونن بعد داییش بهش میگه عدد ۳۴۶۵۹۵ خیلی مهمه یادت بمونه منم تو خوابشون بودم گفتم خودم یادم می مونه

  2. من نظر فرستادم کجا جواب ببینم

    • با سلام خدمت شما دوست عزیز اول اینکه ایت الکرسی بسیار پربرکت هست وایمن شدن از همه بلایا ددم اینکه تعبیر خواب فقط کار اهل بیت و حجتهای خداست چون خوابهای صادقه از ملکوت میاید و هیچکس از غیب خبر ندارد همان تعبیرهای معمول امام صادق و ابن سیرین معتبراست وهر کس بگوید من تعبیر خواب میدانم دروغگو هست لطفا دقت فرماین ب این موضوع یاعلی

  3. با سلام و قبولی طاعات مگر چقدر طول می کشد یک خاب رو جواب بدین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

سلام وقت بخیر چطور میتوانم کمکتون کنم؟!
ارسال