خانه / تعبیر خواب / تعبیر خواب پیدا نکردن خانه
تعبیر خواب پیدا نکردن آدرس

تعبیر خواب پیدا نکردن خانه

تعبیر خواب پیدا نکردن خانه می تواند فراموش آدرس خانه باشد، یا سردر گمی در خیابان ها و مواردی از این قبیل باشد. همانطور که می دانید خواب رویای صادقه است و خبر از اتفاقی در آینده می دهد. البته تمامی خواب ها تعبیر ندارند زیرا ممکن است براساس مشغله ذهنی، بیماری یا برخی دلایل دیگر خواب بیند. به طور کلی خواب استاندارد می تواند تعبیر داشته باشد و برای تعبیر آن باید به سراغ کتاب های تعبیرخواب رفت.

 

کتاب هایی که به معبران بزرگی چون امام صادق و برخی دیگر اشاره دارد. علمای دین که تعابیر آنها بیشتر موثق است. بسیاری از خواب ها تعبیر دارد و یکی از مواردی که پرسش بسیاری درباره آن می شود خواب نیافتن خانه می باشد.

 

 

تعبیر خواب پیدا نکردن آدرس خانه

اگرچه دیدن خواب خانه خود معنایی دارد و از نظر امام صادق دیدن خانه در خواب بر هشت وجه است. این وجه ها ولایت، امانت، عزت، عیش و خوش، ایمنی، توانگری و مال است. اگر فردی خواب بیند خانه ای با اسباب و وسایل دارد بدان معناست که رفاهی پیدا می کند. در سوی دیگر اگر خانه ای خالی از وسایل دارد بدان معناست که مرگ آن نزدیک است.

 

در سوی دیگر اگر خواب بیند خانه آن مخروبه است، بزودی روزی آن کاهش پیدا می کند. همچنین اگر خواب بیند خانه خود را گم کرده، به این معناست بزودی از وطن خود دور می شود. البته معنای مختلفی برای خواب خانه می توان داشت و نباید به یک مورد اشاره کرد.

 

هر فرد سرنوشت خاص خود را دارد و نباید آنها را یکی دانست. همانطور که امام صادق فرمودند، خوابها تعابیر مختلفی برای هر فرد می تواند داشته باشد. بنابراین یک رویای صادقانه است که خبر از اتفاقات آینده می دهد. پیشتر نیز گفته شد هر خوابی تعبیر ندارد و خوابی دارای تعبیر است که در شب دیده شود و از روی بیماری یا مشغله ذهنی دیده نشود.

به هر حال برای یافتن تعابیر بهتر است به کتاب های معتبر و یا فرد یا شخصی که عنایاتی از جانب خداوند از علم تعبیر خواب شامل حالش شده است، مراجعه کرد. استاد کاظمی با شماره تماس ۰۹۱۲۰۴۳۲۹۳۲ شما را در تعبیر کردن خوابتان یاری خواهد نمود و به شما تعبیر درست را خواهد گفت.

 

تعبیر خواب مار

تعبیر خواب سیب و سیب کرم زده

تعبیر خواب درخت انجیر

 

۳/۵ - (۲ امتیاز)

همچنین ببینید

تعبیر خواب خروس

تعبیر خواب خروس

خواب را به عنوان رویای صادقه میشناسند زیرا افراد با دیدن خواب اتفاق هایی در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

سلام وقت بخیر چطور میتوانم کمکتون کنم؟!
ارسال