خانه / تعبیر خواب / تعبیر خواب درخت انجیر
تعبیر خواب درخت انجیر

تعبیر خواب درخت انجیر

تعبیر خواب درخت انجیر دارای تفسیرها و تعابیر گوناگون در زمان های مختلف از شبانه روز دارد. خواب را باید رویای صادقانه دانست که خبر از اتفاقی در آینده می دهند. البته گاهی این خواب ها هیچ گاه تعبیر نداشته یا تعبیر نمی شوند اما در برخی موارد باید انتظار تعبیر شدن آن را داشت. افراد همیشه مایل هستند تعبیر خواب خود را بدانند و اینکه چه معنای دارد. در گذشته عالمانی وجود داشتند اما امروز این امر به کمک تعبیرخواب هایی موجود در سایت ها و کتاب ها قابل کسب است.

 

یکی از این خواب ها خواب درخت انجیر است. یکی از نکاتی که باید بیان داشت چنین بوده، هیچ گاه نمی توان تعبیر دقیقی برای خواب ارائه داد و تمامی تعابیر به نوعی نسبی هستند. چون ممکن است خواب موردنظر هیچ وقت تعبیر نشده و یک خواب بداهه باشد. بسیاری از خواب ها احتمال دارد از بیماری، مشغله ذهنی و برخی از این موارد باشد. اما درباره تعبیر خواب درخت انجیر باید بیان داشت که اگر تعبیری داشته باشد به مواردی از زبان امام صادق و چند تن از علما باید اشاره کرد.

 

 

 

تعبیر خواب امام صادق علیه السلام از  درخت انجیر 

امام صادق تعبیر خواب درخت انجیر را بر ۱۰ وجه می داند که از جمله باید به پادشاه، طلا، بازرگان و تاجر، مرد مبارز، مرد عالم، مومن، کافر، منافق، عنوان، خصومت و جنگ پرداخت. همانطور که پیداست این موارد با هم متضاد هستند و شاید نتوان به سادگی تشخیص داد دقیقا تعبیر مثبتی خواهد بود یا خیر. البته یکی از دلایل به کیفیت نوع درخت بازمی گردد. برای مثال اگر درخت آسیب دیده بود این می‌تواند به معنای بد باشد، در غیر این صورت باید آن را معنای خوب دانست.

 

بنابراین اگر در خواب مشاهده کنیم درخت انجیر ما آسیب دیده بود یعنی می تواند به معنای منافق، کافر، جنگ و غیره باشد. در سوی دیگر اگر درخت انجیر سالم و شاد به نظر رسید بدان معناست که باید آن را طلا، تاجر، مرد عالم یا مبارز معنا کرد.

 

البته برگ درخت انجیر نیز خود تعبیر جداگانه ای دارد که باید بیان داشت در مورد برگ درخت انجیر نیز می‌توان از موارد فوق استفاده کرد و تعبیر مثبتی از آن انتظار داشت. مثلا برخی برگ درخت انجیر را نشانه ایمان و برخی نیز آن را به اندیشه و خرد تعبیر می‌کنند. البته برگ درخت اگر ریخته باشد ممکن است تعبیر چندان خوبی از آن نشود. در سرزمین رویاها نیز اینگونه آمده که برگ درخت انجیر در خواب یعنی اینکه مردم به شما حسودی می‌کنند.

امتیاز دهید

همچنین ببینید

تعبیر خواب خروس

تعبیر خواب خروس

خواب را به عنوان رویای صادقه میشناسند زیرا افراد با دیدن خواب اتفاق هایی در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

سلام وقت بخیر چطور میتوانم کمکتون کنم؟!
ارسال