خانه / تعبیر خواب / تعبیر خواب شنا کردن
تعبیر خواب شنا کردن
تعبیر خواب شنا کردن

تعبیر خواب شنا کردن

تعبیر خواب شنا کردن به نوع معیشت انسان برمی گردد و می توان این نوع خواب ها را نشانه ای از هشدار و مراقب بودن دانست که به فرد بیننده خواب بر حسب کیفیت خوابش مسئله ای را بازگو می کند.

جابرمغربی در مورد تعبیر خواب شنا کردن گوید:

اگر شخصی ببیند که در آب در حال شنا کردن است و در آن آب غرق شد و جان باخت، دلیل بر آن است که در امورات دنیایی غرق شود . اگر ببینید که از شنا کردن در دریا به سلامت بیرون آمدید و لباس خود را به تن کردید و پوشیدید، دلیلی بر این است که که از شغل و کار پادشاه خلاصی یابید .

 

تعبیر خواب شنا کردن و شیرجه زدن

یکی از موارد تعبیر خواب شنا کردن این است که فرد در آب شیرجه می زند و این شیرجه زدن به تعبیری به شما اعلام می کند که شما در تلاش هستید یک موقعیت زندگی تان را به عمق آن مطلع شوید  به عبارتی از آنجا که آب معنای ضمیر ناخودآگاه را دارد می تواند دلیلی بر جستجو کردن در این ضمیر باشد.

 

تعبیر خواب تماشای شناگران

اگر در خواب ببینید که در صحنه ای حضور دارید و مشغول تماشای شناکردن دیگران هستید این خواب به شما می گوید که رویاهایتان به واقعیت مبدل خواهند شد.

 

شنا کردن در آب زلال

تعبیر شنا کردن در آب زلال اینگونه است که اگر در خوابتان دیدید که آبی که در آن شنا می کنید زلال است شما با روحی پاک و فکری پاکسازی شده که اکنون مثبت شده است وارد زندگی شده و از خواب بیدار می شوید.

نتیجه :

تعبیر خواب شناکردن می تواند برای هر شخص با توجه به زمانی که خواب را دیده یا نحوه ایی که خواب دیده متفاوت باشد و برای همه ی افراد حتی یک خواب مشابه تعبیری یکسان ندارد که اگر می خواهید تعبیر خوابتان را بدانید و یا به دنبال یک سید دعا نویس

امتیاز دهید

همچنین ببینید

تعبیر خواب خواندن آیه الکرسی

تعبیر خواب خواندن آیه الکرسی

تعبیر خواب خواندن آیه الکرسی می تواند تفاسیر و نعابیر مختلفی را برحست مولفه ها …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

سلام وقت بخیر چطور میتوانم کمکتون کنم؟!
ارسال