خانه / ادعیه و اذکار / رزق و روزی / آیه و سوره برای یافتن شغل
آیه و سوره برای یافتن شغل
آیه و سوره برای یافتن شغل

آیه و سوره برای یافتن شغل

اگر به دنبال دعای مجرب برای پیدا کردن شغل مناسب هستید که از بیکاری و بی پولی رهایی یابید برای شما دستوراتی را از آیه و سوره برای یافتن شغل بصورت یکجا فراهم کرده ایم که شما را با آنها آشنا کرده و دستور انجام را بصورت مجزا توضیح می دهیم.

آیه و سوره برای یافتن شغل

در قران و احادیث آیات و ذکرهای بسیاری را برای پیدا کردن شغل و کار آورده شده است که در کنار آنکه شما کار مناسب و موردنظرتان را پیدا خواهید کرد و در آن شغل استخدام خواهید شد نیز در افزایش رزق و روزی نیز بسیار تاثیر گذار و مجرب می باشند. در ادامه شما را با چندین دستور پیدا کردن شغل و افزایش روزی از ذکرها و آیه های قرآنی مسلط و آشنا خواهیم کرد.

ختم سوره ذاریات و مزمل برای پیدا کردن شغل

سوره ذاریات و مزمل را اگر به نیت پیدا کردن شغل مورد دلخواهتان بخوانید و نیت و عقده ی خود را پاک کنید و باور داشته باشید که حتما کار پیدا خواهید کرد صد در صد جواب خواهید گرفت. برای پیدا شدن شغل با استفاده از سوره ذاریات و مزمل بسیار ساده می باشد شما می توانید مداومت داشته باشید به خواندن این سوره ها تا کار خود را پیدا کنید و استخدام در آن شغل شوید. استفاده از چله برای سوره های مزمل و ذاریات نیز بسیار موثر می باشد که در این ختم برای پیدا کردن شغل با استفاده از سوره های ذاریات و مزمل نیز باید هر کدام ۴۰ روز بصورت پیوسته خوانده شود و اگر قبل از چهل روز شما شغل خودتان را پیدا کردید نیاز است تا پایان ۴۰ روز مداومت داشته باشید. این دستور دعای قوی برای پیدا کردن کار مناسب می باشد که هر فرد جویای کار با انجام دادن آن و استفاده از آن نتیجه ی مطلوب را در کترین زمان ممکن گرفته است.

ذکر پیدا کردن شغل مناسب بعد از نماز صبح

ذکر زیر را بعد از نماز صبح بصورت عادت برای خودتان قرار دهید که پس از آنکه نماز صبح را خواندید این ذکر را با یک صلوات قبل و یک صلوات بعد از آن بخوانید انشالله که با استفاده از این آیه های مجرب قرآنی برای پیدا شدن کار حاجت روا شوید.

اللهمّ أغنِنی بِحلالِکَ عن حرامِک و بِفَضلِکَ عمّن سِواک

خدایا مرا به وسیله حلالت، از حرام خویش بى‏نیاز کن و با فضل و بخشش خودت، از هر چه غیر خودت بى‏ نیاز ساز.

نیاز است تا این ذکر را با تکرار زیادی پس از نماز صبح بخوانید.

سوره ذاریات برای پیدا کردن شغل    

در باب سوره ذاریات برای پیدا شدن شغل و همچنین به جهت زیاد شدن درآمد و ثروت، امام صادق (ع) نیز توصیه و دستوری بسیار مجرب دارند که فرموده اند : هر کس سوره ذاریات را در شب یا در روز (در هر زمان که برایتان مقدور بود) بخواند، خدا وند معیشتش را اصلاح خواهد کرد و عنایتی از رزق و روزی فراوان به او می دهد.

در این باب مرحوم سید محمد خامنه ای تبریزی فرموده اند که:

قرائت و خواندن سوره ذاریات، سوره طلاق، مزمل، الم نشرح را در هر روز بخواند بدون آنکه یک روز را فراموش کند یا یک روز کم بخواند و اگر یک روز را فراموش کرد حتما می بایست قضای آن یک روز را در شب انجام دهد، گشایش و توسعه ای حیرت انگیز و فوق العاده در روزی و معاش زندگی اش حاصل خواهد شد بطوری که به من حیث لا یحتسب خواهد رسید و با توسعه و فراوانی که در شغل و روزی ها می شود باعث می شود عقل ها حیرت کنند.

راه هایی برای ازدیاد روزی و یافتن شغل و کار

در آیه و سوره برای یافتن شغل و کار نیز نیاز است تا دستورات تکمیلی را رعایت کرد و انها را در زندگی خود نهادینه نمود تا اثرات دعا و ذکرهای ناب و مجرب بتوانند تاثیرات خود را سریع برای درخواست کننده و دعاگو داشته باشند که در ادامه شما را با راه هایی که برای انجام دعا و ذکر پیدا کردن شغل نیاز است را بصورت خلاصه و قابل فهم خواهیم آورد.

  • قبل از انکه ذعا یا ذکری را برای پیدا شدن کار و زیاد شدن روزی بخوانید حتما می بایست به نماز خواندن اهمیت داده و نماز های روزانه را برپا دارد.
  • ترک گناه خود نیز از مهمترین و اساسی ترین مواردی است که حاجت ها را استجابت می کند و در پیدا کردن شغل نیز بسیار موثر است.
  • در هر روز بصورت مداوم ۱۱ مرتبه سوره توحید را که از سوره های بسیار کوتاه و آسان قرآن می باشد بخوانید.
  • گفتن و قرائت ذکر یا جوادالئمه در هر روز به تعداد یازده مرتبه تا همیشه و یا تا زمانی که نتیجه مطلوب حاصل شود ادامه دهید.
  • دعای توسل در شب سه شنبه دعای توسل نیز خوانده شود.
  • دور کردن بلاها و راضی نگه داشتن خداوند حتما روزانه یا در حد امکان صدقه داده شود.
  • خونریزی یا قربانی کردن در ابتدا و اول آغاز هر ماه قمری .
  • خواندن سوره ذاریات و مزمل
  • بین الطلوعین بیدار بودن و بیدار ماندن
  • گفتن ذکر استغفرالله در هر ورز به تعداد ۱۰۰ بار

ذکری معجزه کننده برای پیدا کردن شغل مناسب

در آیه و سوره برای یافتن شغلنیز استفاده از آیات ۲ و ۳ سوره طلاق نیز تجربه های زیادی از افراد بصورت تجربی حاصل شده است که اگر به مدت ۴۰ روز و در هر روز ۴۰ مرتبه آیات دو و سه سوره طلاق خوانده شود حتما به لطف و قوه الهی رزق و روزی با افزایش برکت و فراوانی همراه خواهد بود و حتما شغل مناسب برای افراد بیکار حاصل خواهد شد.

فضیلت و خواص سوره مزمل:

پیامبر گرامی اسلام در مورد سوره مزمل فرموده اند که اگر هر شخصی سوره مزمل را قرائت کند سختی های دنیا و آخرت از او دور خواهد شد. همچنین در باب خواص این سوره آمده است که اگر کسی در روزی و رزقش بستگی ایجاد شده باشد و این سوره را به مدت ۴۰ روز بخواند بطوریکه در هر روز یک مرتبه سوره مزمل خوانده شود روزیش افزون گردد.

نتیجه :

آیه و سوره برای یافتن شغل بسیار زیادی وجود دارند که اتفاقا بسیار مجرب می باشند و افراد زیادی در هر دستور معتبری تجربه های بسایر دلپذیر و شادی را بدست آورده اند که این همان تلاش داشتن برای پیدا کردن شغل، امید داشتن، تلاش کردن و اعتقاد داشتن به آیات مربوطه است که همیشه چشم امید به فضل و رحمت الهی داشته اند. اگر شما به دنبال دعای مجرب با قلم سید دعانویس معتبر و واقعی هستید من به شما سید کاظمی اهل عرفان و قلم را معرفی میکنم که می توانید از طریق شماره های زیر با او تماس رایگان و مشاوره رایگان اختصاصی داشته باشید . شماره هایی که می توانید با 

۳.۷/۵ - (۱۹۳ امتیاز)

همچنین ببینید

دعاهای مخصوص برای ایمنی و جلوگیری از ضررهای دنیایی

دعاهای مخصوص برای ایمنی و جلوگیری از ضررهای دنیایی

ختمی در روز جمعه برای ایمنی همه چیز پیامبر (ص) فرمودند: هر کس روز جمعه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

سلام وقت بخیر چطور میتوانم کمکتون کنم؟!
ارسال