خانه / ادعیه و اذکار / لوح شریف اسم اعظم
لوح شریف اسم اعظم

لوح شریف اسم اعظم

لوح شریف اسم اعظم یک لوح فلزی است که در آن اسامی خداوند درج شده و بیشتر برای از بین بردن طلسم و سحر به کار گرفته می شود. این لوح علاوه بر مورد گفته شده برای موارد دیگری هم شامل خواص و فواید است.

 

 

خواص لوح اعظم قرآنی

اگر بخواهیم به فواید لوح شریف اسم اعظم اشاره کنیم قطعا باید به دفع شر جن و انس، برآورده شدن حاجت، رفع بیماری، آرامش و آشتی، کسب عزت و جلال، تسخیر قلوب، عزیز شدن در نگاه همگان، آسان شدن امور، کسب ثروت، موفقیت تحصیلی، افزایش ایمان و برخی دیگر پرداخت.

 

طریقه استفاده از اسم اعظم

البته برای داشتن لوح شریف اسم اعظم باید براساس آدابی اسما را روی یک فلز برنجی حکاکی کرد. به طور کلی لوح اعظم بهترین لوح و یک اثر حکاکی کامل است که آن را بر روی فلز برنج حکاکی کرده و باید طبق رعایت آداب باکیفیت عالی حکاکی شود.

 

برخی افراد این لوح را حکاکی کرده و در اختیار مشتریان قرار می دهند. بنابراین بهتر است برای داشتن آن به تهیه این لوح توسط یک فروشنده معتبر اقدام کنید و حکاکی آن توسط شما به نوعی امر دشوار و غیرممکن است.

 

ناگفته نماند در این لوح علاوه بر اسم خداوند، آیات قرآنی هم درج شده و به نوعی باید آن را متحرم شمرد و نگهداری کرد. زیرا نگهداری نادرست به نوعی توهین لوح بوده و گناهی دربر دارد.

لوح شریف اسم اعظم

لوح ثروت

به هر حال برای تهیه لوح سعی کنید به افراد مرتبط مراجعه کرده و بخصوص به سید دعانویس که همیشه چنین الواحی را حکاکی می کنند و تجربه ساخت آنها را دارند و در غیر این صورت لوح نادرست حکاکی شده ممکن است چندان مثمر ثمر نباشد.

 

ناگفته نماند این لوح طلسم اسم اعظم خدا که روی فلز برنج حکاکی می شود باید در جای مناسبی نگهداری شده تا محترم انگاشته شود و هیچ بی احترامی صورت نگیرد. قطعا با رعایت آداب می تواند به نتیجه موردنظر رسید.

 

قیمت لوح شریف دایره اسم اعظم

اول اینکه باید بدانید استفاده از اسماء الهی و لوح های گرالنبها واقعا قیمت گذاری نه کار شایسته ای است و نه می توان قیمتی را برای آن با توجه به خاصیت ها و اثرات مثبتی که بر زندگانی بشریت می گذارد تعیین کرد، ولی بابت حق الزحمه ای که استاد و فرد با تجربه برای تهیه و ساخت ان خواهد کشید کاملا پسندیده و به جا است. به یاد داشته باشید که تنها حکاکی روی فلز برنج مد نظر نیست بلکه اگاهی و اهل قلم بودن استاد می تواند شما را در مسیر درست قرار دهد. اگر برای تهیه هر نوع لوح اعم از لوح خاتم سلیمان، لوح عین علی و همچنین برای تهیه لوح شریف اسم اعظم به دنبال سید دعا نویس و استاد ماهر و متخصص هستید می توانید با شماره تلفن شخصی استاد کاظمی ۰۹۱۲۰۴۳۲۹۳۲ ارتباط مستقیم بگیرید.

برای تمامی افراد از هر جای ایران و همچنین برای افراد خارج از کشور نیز این امکان میسر می باشد تا بتوانند با استاد ارتباط بگیرند و سفارش درخواست خود را بدهند. کار می تواند بصورت غیر حضوری بصورت تلفنی و اینترنتی انجام شود که حتما می بایست قبل از هر اقدامی با استاد تماس بگیرید.

۴.۲/۵ - (۴ امتیاز)

همچنین ببینید

تبادل انرژیها با خواندن نماز

بسم الله الرحمن الرحیم موضوع: تبادل انرژیها با خواندن نماز کد ثبت علمی در مجتمع …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

سلام وقت بخیر چطور میتوانم کمکتون کنم؟!
ارسال