خانه / ادعیه و اذکار / بخت گشایی / غسل باطل کردن سحر
غسل ابطال سحر

غسل باطل کردن سحر

غسل باطل کردن سحر عمل و روشی می باشد که در کتاب انرژی ماورایی و ارتباط با موکل آورده شده است که برای انجام دادن آن فواید و خاصیت هایی ذکر شده است. در ابتدا برای شما نحوه ی چگونگی و روش صحیح و درست انجام دادن این غسل را شرح و آموزش خواهیم داد و سپس پس از آن به سراغ موارد استفاده از ان خواهیم پرداخت  که شما را با نوع کاربردهایی که می تواند برای شما داشته باشد خواهیم پرداخت.

 نحوه ی غسل باطل کردن سحر

  • در ابتدا شما نیاز دارید که یک شیشه گلاب را محیا و آماده کنید .
  • یک پنس یا در حد سر یک قاشق چایخوری نمک بردارید و بر روی آن میزان نمکی که دارید سوره ی حمد را یک مرتبه بخوانید و همچنین سوره توحید را ۱۱۰ مرتبه و سوره آیه الکرسی را هفت مرتبه بر همان مقدار نمک بخوانید.
  • در این مرحله می بایست آن یک پنس نمک را به شیشه ی گلابی که دارید اضافه کنید و درون شیشه گلاب بریزید.

 

حال این شیشه را با خودتان به داخل حمام ببرید تا بتوانید با آن غسل باطل کردن سحر و جادو را انجام دهید.

وقتی داخل حمام شدید و خودتان را شستشو دادید و یا به اصطلاح حمام کردید و اگر احیانا غسل دیگری چون جنابت، حیض و عادت ماهیانه و هر نوع غسل دیگری که بر گردنتان است را انجام دادید خودتان را برای این غسل معجزه آسا آماده کنید.

 

  • برای انجام دادن این غسل لازم است که ابتدا نیت غسل سوره ی توحید و قل هوالله احد را داشته باشید.
  • همانند سایر غسل ها ابتدا سر و گردن را می شویید و بعد سمت راست و در آخر سمت چپ را می شویید.
  • تفاوت این غسل در این است که هنگام شستن سر و گردن می بایست همان نیت اولیه که غسل توحید و و قل هوالله احد بود را نیز بگویید . مثلا می گویید سر و گردن خود را به نیت غسل توحید و قل هوالله احد می شویم قربه الی الله .
  • برای سمت راست و سمت چپ بدن نیز همین روش نیت کردن را انجام بدهید.

 

 

روش استفاده از گلاب و نمک در باطل کردن سحر

در این مرحله که غسل توحید به پایان رسید، نیاز است که با گلابی که با نمک متبرک شده است نیز همین روش را تکرار کنید به این صورت که :

  • ابتدا مقداری از گلاب را در استکان یا کف دست خود ریخته و بعد همان نیت غسل توحید را کرده و سر و گردن خود را به آن میزان گلاب آغشته کرده و غس می کند.
  • برای سمت راست و چپ بدن نیز می بایست مقداری از گلاب را در کف دست خود ریخته و نیت غسل توحید کرده و همان قسمت از بدن را به گلاب آغشته کنید.
  • در پایان اگر مقداری از گلاب باقی ماند به نیت آنکه بخش هایی از بدن نیز مانده اند و یا گلاب به انها نرسیده است قطره ای یا مقداری از گلاب باقی مانده را به سر و گردن ، سمت راست و همچنین برای سمت چپ بدن ریخته تا به واسطه ی آن اگر قسمتی هم بدون گلاب و غسل مانده مورد عنایت قرار گیرد.

 

شما در این قسمت غسل خود را بطور کامل انجام داده اید،  پس نباید دیگر به زیر دوش آب بروید و خود را مجددا بشورید ، لازم است که از حمام بیرون بروید و خود را خشک کرده و لباس تمیز و پاکیزه ای را بپوشید.

 

 

فواید و اثرات غسل با گلاب و نمک

به جهت غسل باطل کردن سحر و جادو  با گلاب و نمک که به نیت سوره توحید و  قل هو الله احد انجام می شود ، هر آنچه از سحرها و جادوهایی که به صورت ناخواسته وارد بدنتان شده و یا ارواح و جنیان خبیثی که در درونتان رخنه کرده است دور خواهند شد. وقتی یک سحر و یا جادو از بدن دور شود قطعا نیروهای منفی نیز خارج شده و همین غسل برای تان بسیار مفید واقع خواهد شد .

این غسل برای چه مواردی توصیه می شود:

  • بخت گشایی دختران و حتی پسران مجردی که شرایط و اسباب ازدواجشان فراهم نمی شود.
  • گشایش در تمامی امورات
  • رونق ثروت و همچنین برای رونق و افزایش روزی و کسب و کار
  • بدست آوردن سلامتی کامل
  • رهایی از هر گونه بند و استارت که می تواند زندان، تعلقات دنیایی و یا بیماری ها باشد.

 

 

سخن آخر:

استاد کاظم احمدی با شماره تماس ۰۹۱۲۰۴۳۲۹۳۲ شما را برای رهایی از هر گونه طلسم و جادوی نا بجا که شما را گرفتار کرده است و در کارتان بستگی بوجود آورده است آزاد خواهد کرد. اگر در این مورد و یا هر خواسته ای که دارید احتمال سحر و یا جادو شدن خودتان دارید و یا اگر علت گره افتادن و یا بستگی افتادن در کارتان و شرایط زندگی فردی و اجتماعی تان نمی دانید، استاد دعا نویس ماهر و با تجربه کاظم واحدی شما را با مشاوره رایگان راهنمایی و دستورالعمل های مفیدی را ارائه خواهد داد.

 

۴.۲/۵ - (۲۹ امتیاز)

همچنین ببینید

تاثیرات روانی سنگها

بسم الله الرحمن الرحیم موضوع: تاثیرات روانی سنگها کد ثبت علمی در مجتمع مصباح کربلا …

یک دیدگاه

  1. سلام‌برای باطل کردن طلسم کل خانه نمیشه انجام داد؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

سلام وقت بخیر چطور میتوانم کمکتون کنم؟!
ارسال