خانه / ادعیه و اذکار / رزق و روزی / دعای گشایش کار و روزی
دعای گشایش کار و رزق و روزی

دعای گشایش کار و روزی

دعای گشایش کار و رزق و روزی تنها یک ذکر و آیه یا حدیث نیست که یا خوانده و یا نوشته شود تا نتیجه حاصل شود بلکه مجموعه ای از کارها و اعمال باعث افزایش روزی می شوند که در راس آنها امید و چشم داشتن به رحمت الهی است.

انسان ها از کوچک گرفته تا بزرگ سال ، از فقیر تا غنی هر کسی به اندازه ی ظرفیت وجودی خودش در کاری یا عملی دچار بستگی و مبحوس شدن می شود که به دنبال راه چاره ای برای گشایش و باز کردن آن بستگی است.

انسان ها همانطور که به غذا و آب نیاز دارند تا زنده بمانند به کار و مال و منال هم برای بقا و ادامه ی نسل و زندگی شان نیاز دارند تا در شرایط موجه و مرفه ی قرار گیرند.

 

حکایت دعا نوشتن و دعا نویسی

پیامبران و امامان و معصومینی که در این وادی برای هدایت انسان ها آمده اند با خودشان نیز رهنمود های را برای بشریت همراه داشته اند که به واسطه ی آن زندگی بر انسان ها سهل و آسان شده است. یکی از رهنمون ها و هدایت های معصومین که از جانب خداوند به آنها رسیده است بر می گردد به دعا و نیایش ها ، که برای درخواست و حاجت ها بسیار مجرب و مفید هستند و از این میان به دعایی بسیار مجرب و مطمئن بمی باشد که به دعای گشایش کار و رزق و روزی معروف و شناخته شده است.

 

 

در مورد این دعا لازم است که شرایط اولیه ای که لازمه ی هر دعایی است را رعایت کنید ، و آن شرایط عبارتند از :

  1. خلوص نیت
  2. پاک و مطهر بودن
  3. نا امید شدن از بنده و امید به خداوند داشتن

و اما دعای گشایش کار و رزق و روزی که باعث می شود فرد بیکار که در جستجوی کار است شغل مناسب و مورد علاقه و مورد خواسته اش را بیابد و استخدام و مشغول به کار شود ، و یا افرادی که در کسب و کارشان رزق و روزی و افزایش مال و منال و یا افزایش بهره وری در کشت و کارشان را دارند به خواسته شان برسند عبارتست از :

  • شروع نوشتن این دعا به هفتمین روز از هر ماه قمری منتهی می شود یعنی انجام این دعا می بایست در روز هفتم ماه های قمری مانند هفتم ربیع الاول یا هفتم ربیع الثانی و غیره باشد.
  • قبل از شروع به نوشتن دعا می بایست سه هزار تومان صدقه داده شود ، که این صدقه می بایست به دست مستحق و نیازمند برسد.

سپس در موقع نوشتن سعی کنید در اتاقی تنها باشید و جوهر قلم شما از مشک ، زعفران و گلاب تهیه شده باشد و کاغذ سفید بدون خطی را اکاده کنید و روی پای راست تان قرار دهید و بعد کلمات زیر را بر روی آن بنویسید .

بسم الله الرحمن الرحیم هوالغنی العزیز الکریم ل ل ل ل ل ل ل ل ل ل ل ل ل ل ل ل ل ل ل ل ل ل ل ل ل ل ل ل ل ل ذوالطول ذوالطول ذوالطول ذوالطول ذوالطول ذوالطول ذوالطول د ا ا ا ا ل یا فتاح یا رزاق یا منعم و صلی الله علی محمد و اله اجمعین برحمتک یا الرحم الراحمین

 هوالله الذی لا اله الا هو -الرحمن- الرحیم- الملک -القدوس-السلام-المومن-المهیمن- العزیز، الجبار، المتکبر، الخالق – الباری – المصور – الغفار القهار – الوهاب – الرزاق – الفتاح – العلیم – القابض – الباسط – الخافض-الرافع – المعز – المزل – السمیع – البصیر – الحکم – العدل – اللطیف -الخبیر – العلیم – العظیم – الغفور – اشکور – العلی – المتعز – الحفیظ -المقیت – الحسیب- الجلیل – الکبیر – الرقیب- المجیب – الواسع – الحکیم الودود – المجید – الباعث – الشهید – الحق – الوکیل – القوی – المتین الولی – الحمید – المحصی – المبدی – المعید – المحیی – الممیت -الحی – القیوم – الواجد – الماجد – الواحد – الصمد – القادر – المقتدر المقدم – الموخر- الاول – الاخر – الظاخر – الباطین – الوالی – المتعالی البّر – التواب – المنتقم – العفو – الروف – مالک الملک – ذوالجلال و الاکرام -المقسط – الجامع – الغنی – المغنی – المانع – الضار – النافع – النور – الهادی.

باشد که خواسته و حاجت تان اجابت شود و دری از رحمت و فضل الهی که سرچشمه ای از تمامی ثروت های موجود است بر رویتان گشوده شود.

جهت دریافت هر گونه دعای اختصاصی به قلم سید دعا نویس با ما از طریق شماره تلف های موجود در سایت تماس بگیرید.

۳.۳/۵ - (۳ امتیاز)

همچنین ببینید

دعاهای مخصوص برای ایمنی و جلوگیری از ضررهای دنیایی

دعاهای مخصوص برای ایمنی و جلوگیری از ضررهای دنیایی

ختمی در روز جمعه برای ایمنی همه چیز پیامبر (ص) فرمودند: هر کس روز جمعه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

سلام وقت بخیر چطور میتوانم کمکتون کنم؟!
ارسال