خانه / ادعیه و اذکار / دعا برای افزایش قدرت و منزلت
دعا برای شان و منزلت اجتماعی 

دعا برای افزایش قدرت و منزلت

دعا برای افزایش قدرت و منزلت هایی می باشد که طعمش شیرین و حسش لذت بخش می باشد و مانند دعاهایی می باشد که باعث ایجاد مهر و محبت و همینطور موجب عزیز شدن در جمع و جامعه می شود پس نیاز است قبل از اینکه وارد دعا نوشتن و دعا خواندن شوید نکاتی را رعایت کنید تا نتیجه ای اثر بخش و دل نشین را ایجاد کنید.

 

  • ابتدا لازم است که حتما وضو بگیرید چون وضوع انرژی های منفی را بیرون انداخته و انرژی مثبت را جایگزین آن می کند.
  • احساس آرامبخش و با بوی مطبوع در فضا لازم است که برای این منظور روشن کردن عود های خوشبو بسیار کمک کننده است.
  • حالا که آماده ی نوشتن دعا برای افزایش قدرت و منزلت شده اید، یک بار آیه الکرسی را بخواند و بر روی همان کاغذی که قرار است دعا بر رویش نوشته شود بدمید و فوت کنید.
  • حتما دهانتان را در زمان نوشتن و البته در آغاز نوشتن با شیرینی عسل و یا کشمش شیرین نگه دارید تا استجابت دعایی شیرین را دریافت کنید.

 

دعا برای افزایش قدرت و منزلت

دعایی که در ادامه آورده می شود را به نیت قدرت و منزلت و حتی به نیت محبوب و عزیز شدن در روزهای یکشنبه، دوشنبه، پنجشنبه و یا جمعه که به روزهای مشتری منتسب هستند را بر روی تکه کاغذی زرد به وسیله ی جوهری روحانی بنویسید.

 

بسم الله الرحمن الرحیم الحمد ثنائی والکبریاء ردائی والعظمه ازاری الخلق کلهم عبیدی وایمائی ومحمد بن عبد الله صلى الله علیه واله وسلم حبیبی ونبیی ورسولی وعلی علیه السلام وصیی وامامی انّی قد زوجت الاشیاء لیستدلو بها على وحدانیّتی لامعقب لحکمی ولاراد لقضائی اشهدوا ملا ئکتی وسکّان سماواتی وحمله عرشی انّی قد زوّجت امتی حوّاء وبدیع فطرتی وصنع قدرتی آدم صلوات الله علیه بصداق تسبیحی وتهلیلی وتنزیهی وهی آیه التکبیر و الشهاده ان لا اله الا انا الله، یا آدم یا حوّاء ادخلا جنّتی وکلا ثمرتی ولا تقربا هده الشجره والسّلام علیکما ورحمتی وبرکتی ( یحبونهم کحب الله والدین امنوا اشدا حبا لله ولویرى الدین ظلموا اذ یرون العذاب ان القوه لله جمیعا وانّ الله شدید العقا ب زیّن للنّاس حبّ الشهوات من النساء والبنین والقناطیر المقنطره من الذّهب والفضّه والخیل المسوّمه والانعام والحرث ذلک متاع الحیاه الدنیا والله عنده حسن الماب قل ان کنتم تحبّون الله فاتّبعونی یحببکم الله ویغفر لکم دنوبکم والله غفورٌ رحیم فان تولّوا فقل حسبی الله لااله الاهو علیه توکّلت وهو رب العرش العظیم ) بفضلک وجودک یا ارحم الرّاحمین وصلى الله على محمّد وآله الطیّبین الطّاهرین الاجمعین.

إِنَّا فَتَحْنَا لَکَ فَتْحًا مُبِینًا (١)لِیَغْفِرَ لَکَ اللَّهُ مَا تَقَدَّمَ مِنْ ذَنْبِکَ وَمَا تَأَخَّرَ وَیُتِمَّ نِعْمَتَهُ عَلَیْکَ وَیَهْدِیَکَ صِرَاطًا مُسْتَقِیمًا (٢)وَیَنْصُرَکَ اللَّهُ نَصْرًا عَزِیزًا(٣٣فتح)

 

در اینجا به پایان دعا می رسید و حتما می بایست در آخر دعا بنویسید که بستم دل و جان و  جسم و روح جمیع خلایق را به عشق و محبت. ( نام خود را بنویسید که همان نامی باشد که در شناسنامه تان است و زاده نام مادرتان را نیز که در شناسنامه است را وارد کنید)

سپس این دعا را تا بزنید و در یک گردنبند چرم کیفی قرار دهید و به گردنتان آویزان کنید تا نتیجه حاصل شود.

دعا برای شان و منزلت اجتماعی 

۱.۵/۵ - (۲ امتیاز)

همچنین ببینید

دعوات رحمانی و گرفتن خاتم طاعت

بسم الله الرحمن الرحیم موضوع: دعوات رحمانی و گرفتن خاتم طاعت کد ثبت علمی در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

سلام وقت بخیر چطور میتوانم کمکتون کنم؟!
ارسال