خانه / وبلاگ / دعا برای حل مشکلات زناشویی
دعا برای حل مشکلات زناشویی.

دعا برای حل مشکلات زناشویی

دعا برای حل مشکلات زناشویی دستورات بسیاری از روایات و آیات قرآنی حاصل شده است که با اجرای هر کدام می توانید اختلافاتی که در بین زوجین به دلایل مختلف به وجود آمده است را ختم به خیر کنید.

قبل از آنکه به سراغ دستورات دعا در این زمینه و فع مشکل بپردازیم، باید بدانیم خانواده مکانی مقدس به جهت رشد و پرورش می باشد و محیطی که مختص ب رشد می باشد می بایست از تمامی فرکانس های منفی و انرز/ی های منفی به دور باشد. درواقع هنگامی که اختلافاتی در بین زن و شوهر به وجود می آید نمی توان از آن به صورت سرسری گذشت و حتما می بایست اقدامی جدی و هدفمند در جهت اصلاح آن برداشت. ائمه همیشه احادیث بسیار زیادی را از روابط زناشویی خود با همسرانشان بیان کرده اند که در این رابطه هم زن مورد توجه و اهمیت قرار گرفته است و هم شوهر برای او حق و حقوقی را لحاظ کرده اند.

در ادامه شما را با دستورات مجربی که هم از آیات قرآن با دستوراتی که از تفسیر آن ها شده است آشنا می کنیم و هم با روایات و دستورات ائمه اطهار آشنایی را برایتان فراهم می کنیم.

 

 

دعا برای حل مشکلات زناشویی

برای حل مشکلاتی که عموما در بین زن و شوهرها به جهت مسائل زناشویی به وجود می آید از بهترین دستور که در  ادامه برایتان بصورت کامل شرح داده ی شود استفاده کنید تا منجر به برقراری آرامش و رفع مشکل کنید.

لازم است تا بدانید که دستورات هم از جانب شوهران قابل انجام است و هم از جانب خانم ها که درگیر آن مشکل شده اند.

 

از سوره مبارکه والتین برای حل مشکل زناشویی استفاده کنید

اگر می خواهید از سوره والتین بعنوان دعا برای حل مشکلات زناشویی استفاده کنید لازمه ی کار یقین داشتن به اینکه شما حتما جواب مثبت از انجام این عمل خواهید گرفت، است.

در مرحله بعد بدن پاک و وضو داشتن است

گفتن بسم الله الرحمن الرحیم

قطعه نانی را تهیه کنید

سوره والتین را تا اسفل السافلین بر روی آن قطعه نان بنویسید.

هنگام انجام عمل می بایست در طلوع آفتاب و ی در هنگام طلوع ماه طورت بگیرد.

بعد از انجام نوشتن سوره، لازم است تا در آخر نوشته شود

ثُمَّ رَدَدناک فلان زاییده فلان اسفل فلان زائیده فلان

بجای کلمه فلان اول نام زن نوشته شود و در ادامه که نوشته شده زاییده و بجای فلان نام مادرش نوشته شود . در ادامه کلمه فلان که پس از کلمه اسفل آمده است نام شوهر نوشته شود و بجای فلان آخر نام مادرش را بنویسید.

 

۳/۵ - (۲ امتیاز)

همچنین ببینید

دعای پشیمانی شوهر از طلاق

دعای پشیمانی شوهر از طلاق

دعای پشیمانی شوهر از طلاق در مواقعی که همسر مرد دیگر میلی به ادامه زندگی …

یک دیدگاه

  1. بعدش با نان چه کاری باید کنیم ؟؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

سلام وقت بخیر چطور میتوانم کمکتون کنم؟!
ارسال