خانه / ادعیه و اذکار / دعا برای موفقیت در دادگاه
دعا برای موفقیت در دادگاه

دعا برای موفقیت در دادگاه

دعا برای موفقیت در دادگاه و اینکه بتونی در جلسه ی قانونی که برای رسیدگی به مشکل شما برگزار شده است پیروز باشید بسیار مجرب می باشد. زمانی شما در دادگاهی پیروز خواهید بود که تمامی حق برای شما باشد یعنی در حق شما ظلم صورت گرفته باشد و شما دارکی برای اثبات نداشته باشید یا مدارک شما کافی نباشد، که در این مواقع با اعتقاد کامل داشتن می توانید پیروز میدان این دادگاه باشید.

 

برای آنکه بتوانید در دادگاه های قانونی که قاضی آن را هدایت و برگزار می کند، موفق باشید نیاز است تا بتوانید از خودتان دفاع کنید اما مواقعی هم وجود دارد که شخص توانایی دفاع کردن از حق و حقوق خود را ندارد. در اینگونه مواقع خداوند بنده اش را بدون هیچ سلاحی رها نکرده است بلکه دستوری را برای او در قرآن قرار داده است تا بتواند از آن استفاده کند و در دادگاه حق پیروز میدان گردد.

 

دعا برای موفقیت و پیروزی در دادگاه

فرقی نمی کند که شما دادگاه حقوقی دارید یعنی بر اساس مالی شما گرفتار دادگاه شده اید، اینکه از شما مالی یا حقی ضایع شده است یا به شما تهمت دزدی و ایگونه موارد زده باشند و یا هر نوع دادگاه دیگر می توانید از دستور بسیار مجربی که در ادامه آورده می شود برای پیروز شدن در دادگاه از آن استفاده کنید.

 

دستور دعا برای موفقیت در دادگاه :

اگر فردی بخواهد که در دادگاه مورد بخشش و یا مورد موفقیت در محکمه ای که برای او برگزار شده است قرار گیرد، لازم است تا قبل از آنکه بتواند  در محضر قاضی و دادگاه حضور یابد آیات ۵۸ و ۵۹ سوره یس را هفت مرتبه قرائت کند.

آیه ۵۸ سوره یس برای پیروز شدن در دادگاه حق:

سَلَامٌ قَوْلًا مِنْ رَبٍّ رَحِیمٍ

ترجمه: با سلام [ی پرارزش و سلامت بخش] که گفتاری از پروردگاری مهربان است. (۵۸)

آیه ۵۹ سوره یس :

وَامْتَازُوا الْیَوْمَ أَیُّهَا الْمُجْرِمُونَ

ترجمه : و [ندا آید:] ای گناهکاران! امروز [از صف نیکان] جدا شوید. (۵۹)

 

کلام آخر :

جهت آنکه بتوانید در دادگاه مورد نظر خودتان موفق و پیروز باشید و همه ی جوانب امر به نفع شما باشد البته در صورتی که واقعا حق به جانب شما باشد و نیاز به دیک دستور فوق قوی و دعایی سرالاجابه برای موفقیت و پیروزی در دادگاه قانونی خود دارید می توانید با استاد دعا، سید دعانویس کاظمی با شماره ۰۹۱۲۰۴۳۲۹۳۲ تماس بگیرید و درخواست خود را با خواسته ی مورد نظرتان را اعلام کنید .

۳.۴/۵ - (۳۹ امتیاز)

همچنین ببینید

دعوات رحمانی و گرفتن خاتم طاعت

بسم الله الرحمن الرحیم موضوع: دعوات رحمانی و گرفتن خاتم طاعت کد ثبت علمی در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

سلام وقت بخیر چطور میتوانم کمکتون کنم؟!
ارسال