خانه / ادعیه و اذکار / دعای قوی برای رفع بی خوابی
دعای قوی برای رفع بی خوابی
دعای قوی برای رفع بی خوابی

دعای قوی برای رفع بی خوابی

دعای قوی برای رفع بی خوابی موجب می شود تا شما شب ها اگر خوابی به سراغتان نیامد، به راحتی بر روی بالشت سر گذاشته و به خوابی عمیق فرو روید. افراد بسیاری هستند که از این مسئله رنج برده و حتی داروها هم نتوانستند کمکی برای آنها باشند.

در این بین به سراغ دعاها و اذکار الهی رفته تا بتوانند این مشکل روحی روانی را برطرف سازند. یکی از دعای قوی برای رفع بی خوابی از حضرت زهرا سلام الله علیهاست. این دعا توسط حضرت محمد )ص) به ایشان آموخته شده و بسیار مجرب می باشد.

بنابراین شما با خواندن این دعا بسیار می توانید مسئله بی خوابی را برطرف سازید. در یکی از روایات حضرت زهرا دچار بی خوابی شد و در این بین شکایت به حضرت خاتم می برند و در این بین پیامبر به ایشان می فرمایند:

 

 ای دخترم  این دعا را بخوان و راحت بخواب.

یَا مُشْبِعَ الْبُطُونِ الْجَائِعَهِ وَ یَا کَاسِیَ الْجُنُوبِ الْعَارِیَهِ وَ یَا مُسَکِّنَ الْعُرُوقِ الضَّارِبَهِ وَ یَا مُنَوِّمَ الْعُیُونِ السَّاهِرَهِ سَکِّنْ عُرُوقِیَ الضَّارِبَهَ وَ أَدْنِ لِعَیْنِی نَوْماً عَاجِلًا”

 

در معنای این دعا باید بیان داشت : ای کسی که شکم گرسنگان را سیر می کنی، ای کسی که تن برهنگان را می پوشانی، ای کسی که رنگ های زننده را تسکین می دهی، ای کسی که خواب را به چشمان افراد بی خواب می بری، رنگ های زننده مرا تسکین بده و چشمانم را وادار کن تا زودتر روی هم فرود آیند.

بنابراین شما نیز با خواندن این دعا می توانید زودتر به خواب فرورفته و مشکل بی خوابی را برطرف نمایید. افراد بسیاری هستند که به دلیل مشکلات روحی و روانی نمی توانند شب ها به خواب فروروند و یک مسئله یا به نوعی بیماری سخت محسوب می شود. زیرا بی خوابی مشکلات دیگری در زمینه سلامتی برای افراد به دنبال خواهد داشت و چه خوب است اگر بتوان شب ها با خیالی راحت سر بر بالین گذاشته و به خوابی عمیق و شیرین فرو رفت. یکی دیگر از مزایای دعای مذگور خوابی عمیق و شیرین بوده گویی که مدتهاست نخوابیده اید و برای نخستین بار سر بر بالین می گذارید.

خواب را غذای روح می دانند و به لطف دعای قوی برای رفع بی خوابی شما نیز می توانید از این نعمت برخوردار شوید. به نوعی باید خواب را یک نعمت دانست، همین که بتوانیم راحت بخوابیم یعنی خداوند رحمان به ما لطفی کرده و روحمان را در کمال آرامش گذاشته تا بتواند جسم را تنها گذاشته و به دنیایی دیگر سفر کند.

 بیشتر بدانید:

دعا برای سلامتی و آرامش

دعا برای آرامش روان

دعا برای رفع استرس و ترس

۳/۵ - (۳ امتیاز)

همچنین ببینید

دعوات رحمانی و گرفتن خاتم طاعت

بسم الله الرحمن الرحیم موضوع: دعوات رحمانی و گرفتن خاتم طاعت کد ثبت علمی در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

سلام وقت بخیر چطور میتوانم کمکتون کنم؟!
ارسال