خانه / ادعیه و اذکار / دعا مجرب مخصوص فروش فوری خانه
دعا مجرب مخصوص فروش فوری خانه
دعا مجرب مخصوص فروش فوری خانه

دعا مجرب مخصوص فروش فوری خانه

دعا مجرب مخصوص فروش فوری خانه برای افرادی که منزل شان به فروش نمی رسد و درواقع خریداری برای آن پیدا نمی شود بسیار کار ساز خواهد بود.  زندگی انسان ها همیشه با فرازونشیب هایی رو به رو است، فرازونشیبی که گاهی اتفاقات خوب رقم زده و گاهی اتفاقات ناخوشایند.  در این بین بشر دست به دعا پیدا کرده تا بتوانند نیاز خود را با کمک خالق و خداوند متعال برطرف سازند.

فرازونشیب های زندگی چالش هایی را به دنبال داشته که موجب می شود بشر از خداوند طلب کمک نماید. در این بین برخی افراد ممکن است برای رفع مشکل خود به دنبال فروش فوری منزل یا خانه باشند. اما گاهی منزل یا خانه سریع فروخته نشده و دردسرساز می شود.

ما در این مطلب قصد داریم دعا مجرب مخصوص فروش فوری خانه را بیان کنیم. برای آن که ملک شما به سرعت فروش رود بهتر است دستور زیر را اجرا کنید:

۱-دعای زیر را روی یک لیوان آب پاک خوانده و آن را روی آپارتمان یا ملک خود بپاشید. سپس دعا را روی کاغذ نوشته و درون ملک پنهان سازید. بی شک آن ملک یا هر چیز به سرعت فروش می رود. این دعا به شرح زیر است:

و مَنْ أَوْفی‏ بِعَهْدِهِ مِنَ اللَّهِ فَاسْتَبْشِرُوا بِبَیْعِکُمُ الَّذی بایَعْتُمْ بِهِ وَ ذلِکَ هُوَ الْفَوْزُ الْعَظیمُ .

یا الله یا شکیکفی یا قاهرو یا مغنی و یا رزاق و یا وهاب یا الله .

 

دعا مجرب و بسیار قوی که مخصوص فروش فوری خانه می باشد

۱-باید آیه الکرسی را درون کاغذ بی خط بنویسید. سپس باید دعای:

یا حفیظ یاحفیظ احفظنی فاستبشرو ببیعکم الذی بایعتم به و ذلک هو الفوز العظیم

را بخوانید و کاغذ موردنظر درون ملک جای دهید. بی شک ملک موردبحث به اذن خداوند متعال سریع فروخته خواهد شد.

ناگفته نماند با خواندن بخشی از سوره نمل نیز می توانید ملک را به فروش برسانید. کافیست بخشی از آیه ۴۰ سوره نمل را به مدت یک هفته روزی سه بار قرائت کنید و آن چیزی نیست جز: قال الذی عنده علم من الکتاب أنا ءاتیک به قبل ان یرتد إلیک طرفک

 

 

در پایان نیز باید دعای زیر را قرائت کنید:

اللهم صلی على محمد وال محمد الطیبین الطاهرین وءاتنی بالزبائن من کل مکان یا عظیم الشأن یا عالی المکان یا مبدل الزمان یا قابل القربان یا خالق الإنس والجان یا علی یا عظیم یا علام

انسان در زندگی خود درگیر مشکلاتی می شود که برای برطرف ساختن آنها از روی ناتوانی به سراغ خدای متعال می رود. این امر به صورت دعا، نماز و اذکار الهی صورت می گیرد تا بتواند خود را از رنج این مسائل دور سازد.

خوشبختانه با وجود انبیا الهی و امامان معصوم، دعاها و نمازهایی وجود دارند که می توانند مشکلات را تا حدی برطرف سازند و التیام روحی برای انسان به وجود آورند. چه خوب است که می توان در کنار مسائل زندگی به خداوند متعال و بزرگ پناه برد و از او طلب برآورده ساختن دعا و آرزو داشت.

شما نیز با خواندن این دعا می توانید فروش خانه خود را در مدت زمان کوتاهی انجام دهید. بنابراین دیگر نگران فروخته نشدن آن نباشید.

بیشتر بخوانید :

۳/۵ - (۱ امتیاز)

همچنین ببینید

دعوات رحمانی و گرفتن خاتم طاعت

بسم الله الرحمن الرحیم موضوع: دعوات رحمانی و گرفتن خاتم طاعت کد ثبت علمی در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

سلام وقت بخیر چطور میتوانم کمکتون کنم؟!
ارسال