خانه / ادعیه و اذکار / دعای معجزه گر فروش ملک
دعای معجزه گر فروش ملک
دعای معجزه گر فروش ملک

دعای معجزه گر فروش ملک

قطعا دعای معجزه گر فروش ملک وجود دارد و شما می توانید با اتکا به آن ملکی که سال ها انتظار فروشش را داشتید را به فروش برسانید. بسیاری از افراد هستند که می خواهند برای رفع مشکلات خود ملکی را به فروش برسانند و در این بین به دلیل نبود شرایط مناسب، موفق نمی‌شوند فروشی داشته باشند.

در این بین ددعای معجزه گر فروش ملک می تواند بسیار کمک حال این دسته از افراد باشد. افرادی که برای کسب پول نیازمند هستند تا ملک موردنظر را به سرعت بفروش برسانند. در هر صورت شاید شما هم یکی از همین دست افراد باشید که شدیدا نیاز به کسب پولی داشته و این مبلغ نیز با فروش ملکی صورت می گیرد.

ما در این مطلب قصد داریم شما را با دعای معجز ه گر فروش ملک آشنا سازیم. دعایی که مجرب است و خواندن آن موجب خواهد شد تا در کسری از زمان به آرزو و حاجت خود برسید. ما در ادامه چند مورد از این دعاها را برای شما ذکر می کنیم:

برای فروش ملک خود مجرب است هفت بار این ایه به کاسه آبی خوانده و آب را روی ملک بریزید. به لطف الهی ملک موردنظر در مدت زمان کوتاهی فروخته خواهد شد.

وَمَنْ أَوْفَى بِعَهْدِهِ مِنَ اللّهِ فَاسْتَبْشِرُواْ بِبَیْعِکُمُ الَّذِی بَایَعْتُم بِهِ وَذَلِکَ هُوَ الْفَوْزُ الْعَظِیمُ

 

دعای فروش ملک منتسب به امام جواد

یکی دیگر از موارد دعای فروش ملک منتسب به امام جواد است. یعنی شما باید برای فروش ملک خود به امام نهم شیعیان و فرزند امام رضا علیه السلام توسل جویید. این دعا باید طی نه روز و در چهارده مرتبه هر روز خوانده شود.

اَللّٰهُمَّ اِنّی اَسْئَلُکَ بِحَقُّ وَلیِّکَ مُحَمّدِبْنِ عَلِیٍّ اِلاّٰ جُدْتَ بِهِ عَلَیَّ مِنْ فَضْلِکَ وَ تَفَضَّلْتَ بِهِ عَلَیَّ مِنْ وُسْعِکَ وَ وَسَّعْتَ عَلَیَّ مِنْ رِزْقِکَ وَ اَغْنَیتَنی عَمَّنْ سِواٰکَ وَ جَعَلْتُ حاٰ جَتی اِلَیْکَ وَ قَضٰا ءَهٰا عَلَیْکَ اِنَّکَ لِمٰا تَشٰاءُ قَدیرٌ.

 

دیگر دعای مجرب خواندن آیه الکرسی است و البته شما باید آیه الکرسی را نوشته و به دنبال آن دعای زیرا بنویسید و درون منزل قرار دهید:

یا حفیظ یاحفیظ احفظنی فاستبشرو ببیعکم الذی بایعتم به و ذلک هو الفوز العظیم

همچنین مجرب است که سوره قارعه قرآن کریم را بنویسید و در منزل خود قرار دهید. همچنین آیه ۳۳ سوره الرحمن را ۷۰ بار بخوانید.

در سوی دیگر ۷ بار سوره زلزال را بخوانید و آن را به سمت ملک بدمید. اگر اثری نداشت این تعداد را به هفتاد برسانید.

در جای دیگر هم گفته شده اگر آیه ۴۰ و ۴۱ سوره بقره را با خلوص نیت بخوانید، در مدت زمان کوتاهی موفق خواهید شد، ملک موردنظرتان را به فروش برسانید.

 

نتیجه :

به طور کلی دعای معجزه گر فروش ملک متعدد است و نمی توان تنها به یک مورد اشاره کرد. بنابراین اگر می خواهید ملک خود را در سریعترین زمان به فروش برسانید، بهتر است از دعاهای فوق بهره گیرید، بی شک نتیجه بخش است و شما را به مقصود خواهد رساند.

بیشتر بدانید:

دعا مجرب مخصوص فروش فوری خانه

امتیاز دهید

همچنین ببینید

دعوات رحمانی و گرفتن خاتم طاعت

بسم الله الرحمن الرحیم موضوع: دعوات رحمانی و گرفتن خاتم طاعت کد ثبت علمی در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

سلام وقت بخیر چطور میتوانم کمکتون کنم؟!
ارسال