خانه / ادعیه و اذکار / دعا برای ثروتمند شدن
دعا برای ثروتمند شدن

دعا برای ثروتمند شدن

دعا برای ثروتمند شدن قطعا برای افراد بکار می رود که واقعا می خواهند و  آرزو دارند به فردی ثروتمند تبدیل شوند. امری که دشوار بوده و هر فرد به سادگی نمی تواند ثروتمند شود. برخی معتقدند دعاهایی وجود دارد که با خواندن آنها می توان ثروت بسیاری پیدا کرد و ثروتمند شد.

البته اگر کمی جستجو کنید متوجه خواهید شد که دعاهای مختلفی وجود دارد، ما نیز در این مطلب قصد داریم دعا برای ثروتمند شدن را مطرح سازیم تا در صورت نیاز یا تمایل آن را خوانده و به امید حق تعالی ثروتمند شوید.

 

عوامل برکت در مال و ثروت

 

باتوجه به سخت شدن زندگی مادی در حال حاضر، بسیاری هستند که در طلب کسب روزی بیشتر و ثروت فراوان هستند. کمتر کسی را می توان یافت که مایل نباشد به فردی ثروتمند تبدیل شود و روش هایی هم برای کسب ثروت وجود دارد اما به شکل عادی امر سخت و دشواری است اگر فرزند یک فرد ثروتمند نباشید یا ارثی شامل حال شما نشود.

در این حالت خود باید زحمت کشیده و با تفکری درست ثروت فراوانی کسب کنید. اما بسیاری هستند که می خواهند با خواندن دعایی این ثروت را بدست آورند. هرچند که نمی توان به کتمان عدم دستیابی به ثروت از طریق دعا پرداخت اما همچنان افرادی هستند که نتوانستند با دعا به ثروت دست یابند.

البته باید بیان داشت که کسب ثروت با دعا باید از اعماق قلب صورت گیرد و اگر به صورت سطحی و ساده دعا را بخوانید ممکن است اجابت آن دیر هنگام یا غیرممکن باشد. پس چه بهتر دعا را از ته وجود بخوانید.

بنابراین اگر می خواهید ثروتمند شوید، چه بهتر است که در ادامه روش های مورد اشاره را مطالعه و انجام دهید. توصیه هایی که اگر با نیت خالص باشد، قطعا عملی خواهد شد و شاهد کسب نتیجه آن خواهید بود.

بعد از اتمام خواندن سوره مبارکه واقعه در هر روز،این دعا را بخوانید:

اَللّهُمَّ اِنْ کانَ رِزْقی فِی السَّماءِ فَأنْزِلْهُ وَ اِنْ کانَ فِی الْاَرْضِ فَأخْرِجْهُ وَ اِنْ کانَ بَعیداً فَقَرِّبْهُ وَ اِنْ کانَ قَریباً فَیَسِّرْهُ وُ اِنْ کانَ قَلیلاً فَکَثِّرْهُ وَ اِنْ کانَ کَثیراً فَبارِکْ لی فیهِ وَ أرْسِلْهُ عَلی اَیْدی خِیارِ خَلْقِکَ وَ لا تُحْوِجْنی اِلی شِرارِ خَلْقک. وَ اِنْ لَمْ یَکُنْ فَکَوِّنْهُ بکِیْنُونِیَّتِکَ وَ وَحْدانِیَّتِکَ، اَللّهُمَّ انْقُلْهُ اِلَیََّ حَیْثُ اَکُونُ وَ لا تَنْقُلْنی اِلَیْهِ یَکُونُ، اِنَّکَ عَلی کُلِّ شَِیْءٍ قَدیرٌ. یا حَیُّ یا قَیُّومُ، یا واحِدُ یا مَجیدُ، یا بَرُّ یا رَحیمُ یا غَنیُّ ، صَلِّ عَلی مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدٍ، وَ تَمِّمْ عَلَیْنا نِعْمَتَکَ، وَ هَنِّئْنا کَرامَتَکَ، وَ اَلْبسْنا عافیَتَکَ

 

 

و در هر پنجشنبه ای که بین روز اول تا چهاردهم قرار دارد این دعارا بخوانید:

 

یا ماجِدُ، یا واحِدُ، یا جَوادُ، یا حلیمُ، یا حَنّانُ، یا مَنّانُ، یا کَریمُ اَسْألُک تُحْفَهً مِنْ تحَفِکَ تَلُمُّ بها شَعْثی وَ تَقْضی بها دَیْنی وَ تُصْلِحُ بها شَأنی برَحْمْتِکَ یا سَیِّدی .(بیان آیت الله العظمی سید “صادق روحانی” در مورد دعایی برای ثروتمند شدن)

 

 

بهترین دعا برای ثروتمند شدن

روایت دیگر برای ختم سوره «واقعه» جهت وسعت رزق

 

از شب شنبه، هر شب سه بار برای افزایش رزق سوره مبارکه واقعه را بخوانید وشب جمعه ۸ مرتبه آن را بخوانید و پنج هفته متوالی این سوره را به همین صورت ادامه دهید وقبل از هر بار خواندن سوره این دعا را بخوانید:

 

اَللَّهُمَّ ارْزُقنا رِزْقاً حَلاَلاً طَیِّباً مِنْ غَیْرِ کَدٍّ اِسْتَجِب ْ. دَعْوَتَنَا مِنْ غَیْرِ رَدٍّ وَ اَعُوذُ مِنَ الْفَضِیحَتِین الفَقرا وَالدِّینِ وَاِدْفَعْ عَنِّی هَذَیْنِ بِحَقِّ الامَامِیْن الحسن وِالحُسَین بِرَحْمَتِکَ یاارحم الراحمین. فرموده اند این ختم تاثیر عجیبی دارد.

 

جهت دریافت هر گونه دعا برای ثروتمند شدن که بهترین دعا برای ثروتمند شدن معتبر و با احکام اسلامی و طبق توصیه های ائمه و بزرگان می باشد که حتما می بایست توسط سید دعانویس اهل قلم و با معرفت الهی انجام شود می توانید با شماره تلفن ۰۹۱۲۰۴۳۲۹۳۲ تماس بگیرید.

۵/۵ - (۱ امتیاز)

همچنین ببینید

دعوات رحمانی و گرفتن خاتم طاعت

بسم الله الرحمن الرحیم موضوع: دعوات رحمانی و گرفتن خاتم طاعت کد ثبت علمی در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

سلام وقت بخیر چطور میتوانم کمکتون کنم؟!
ارسال