خانه / ادعیه و اذکار / دعای بازگشت معشوق در سه روز
دعای بازگشت معشوق در سه روز
دعای بازگشت معشوق در سه روز

دعای بازگشت معشوق در سه روز

دعاها و ذکر های قرآنی با تمام خواص و کاربردی که دارند و می توانند در تمام مسایل از جمله شامل دعای بازگشت معشوق در سه روز باشند همیشه عاشقان خود را حفظ و به انها اضافه می کند.شرایط سخت زندگی فقط مخصوص مسایل مادی و یا بیماری ها نمی شود بلکه هر نوع مسئله ای که انسان را در تنگنا قرار دهد و شرایط ادامه ی حیاط را بر او تنگ و سخت کند می تواند به یک بحران تبدیل شود که فقط نیروهای الهی هستند می توانند او را نجات و آرامش دهند.

 

بزرگترین نعمتی که در زمان آفرینش خداوند در روح انسان دمیده است مربوط به احساسات می شود چرا که انسان از طریق احساسات عاشق شده و محبت و مهربان بودن را در پوشش انسانیت تجربه خواهد کرد.

تصور کنید این احساسات انسان که اکنون آن را در راه عشق و دوست داشتن کسی خرج نموده است ولی در این مسیر دچار فراق یار شده است و این مسئله ممکن است برای هر شخص در هر جایگاه و مقامی خارج از عقاید و تفکراتی که دارد اتفاق بیافتد چقدر می تواند دردناک باشد. بر اساس این موارد و مسایل از گذشته و قدیم الایام دعاهایی را برای مرهم شدن دل یک عاشق وجود داشته است تا موجب وصال او به یار و معشوق شود.

 

امروز در دعاگو ۷۸۶ شما را به دعای بازگشت معشوق در سه روز مسلح خواهیم کرد اما فراموش نکنید مهمترین چیزی که ارزشمندی بسیاری در مسیر اجابت دعاها دارد امید داشتن با تلاش های مداوم در زندگی و رضایت کامل داشتن به انچه خداوند برای انسان مقدر ساخته است چرا که خالق همیشه بهترین را برای مخلوق خود می خواهد .

 

دعای بازگشت معشوق در سه روز با خاصیت سریع الاجابه

نحوه ی اجرا و عمل کردن به تمامی دعاها بر مبنای پاکی و پاکیزه گی می باشد اما گاهی دعا ها برای اثربخشی سریع و مطمئن نیاز دارند تا دستورات و روش انجام شان به درستی طبق ستور اولیه صورت گیرد.

 

برای این دعای بسیار قوی برای بازگشت عشق و معشوق باید در ابتدا نیت داشته باشید که خواهان برگشت معشوق با درخواست قلبی هستید .

سپس در این مرحله غسل پاکیزگی برای انجام دعای بازگشت معشوق در سه روز  به عمل آورید. لازم و ضروری است که این دعای ارزشمند را در روزی که در دایره و محدوده ی ایام قمر در عقرب نباشد انجام دهید تا در بستگی وارد نشوید.

 

 

دستور دعای بازگشت معشوق

شما می بایست در چهار روز متوالی و پشت سرهم این اعمال را به ترتیب و با رعایت نکات و موارد پیش نیاز که در بالا ذکر شد انجام دهید.

روز اول : در اولین روز که می خواهید دعای بازگشت معشوق در سه روز را اجرا کنید می بایست صد بار سوره ی کوثر به میوه ای بخوانید و آن میوه که اکنون متبرک شده است را به محبوب و یا همان شخصی که دلتان در گرو او و احساسش است بخورانید.

 

روز دوم : در دومین روز شما می بایست گام دوم را اینگونه بردارید که :

دعای زیر را صد مرتبه بخوانید و قرائت کنید و همچنین صد مرتبه این دعا را به یک نوشیدنی شیرین یا حتی آب پاک و زلال بخوانید و بدمید و باز در اینجا شما می بایست این آب یا شربت شیرین که اکنون با دعای زیر متبرک شده است را به معشوق دهید تا بنوشد و بر جان و دلش این آیات اثر کند.

 

و اما دعای اثر بخش و دعای بازگشت معشوق در سه روز این است:

وَأَلْقَیْتُ عَلَیْکَ مَحَبَّهً مِنِّی وَلِتُصْنَعَ عَلَى عَیْنِی * إِذْ تَمْشِی أُخْتُکَ فَتَقُولُ هَلْ أَدُلُّکُمْ عَلَى مَنْ یَکْفُلُهُ فَرَجَعْنَاکَ إِلَى أُمِّکَ کَیْ تَقَرَّ عَیْنُهَا وَلَا تَحْزَنَ وَقَتَلْتَ نَفْسًا فَنَجَّیْنَاکَ مِنَ الْغَمِّ وَفَتَنَّاکَ فُتُونًا

زُیِّنَ لِلنَّاسِ حُبُّ الشَّهَوَاتِ مِنَ النِّسَاءِ وَالْبَنِینَ وَالْقَنَاطِیرِ الْمُقَنْطَرَهِ مِنَ الذَّهَبِ وَالْفِضَّهِ وَالْخَیْلِ الْمُسَوَّمَهِ وَالْأَنْعَامِ وَالْحَرْثِ ذَلِکَ مَتَاعُ الْحَیَاهِ الدُّنْیَا وَاللَّهُ عِنْدَهُ حُسْنُ الْمَآبِ

قَدْ شَغَفَهَا حُبًّا إِنَّا لَنَرَاهَا فِی ضَلَالٍ مُبِینٍ فَإِذَا عَزَمْتَ فَتَوَکَّلْ عَلَى اللَّهِ إِنَّ اللَّهَ یُحِبُّ الْمُتَوَکِّلِینَ یُحِبُّهُمْ وَیُحِبُّونَهُ أَذِلَّهٍ عَلَى الْمُؤْمِنِینَ أَعِزَّهٍ عَلَى الْکَافِرِینَ.

 

 

روز سوم : تا به اینجا دو روز را با موفقیت سپری کرده اید و توانسته اید قدمی را در جهت رسید به معشوق و خواسته ی دلتان بردارید. اما در روز سوم شما می بایست سه آیه ۱۶۵ و ۱۶۶ و ۱۶۷  از سوره مبارکه بقره را به همراه گلاب و زعفران بر روی کاغذ سفید و بدون خط نوشته و همراهتان بماند .

 

روز چهارم: چهارمین روز اختصاص دارد به ذکر بسیار قوی و مجرب یا الله  که با گفتن آن خداوند مهربان را صدا می زنید و مداومت داشتن بر آن به نشانه ی این است که درب خانه ی خدا را می زنید و بدانید که درب خانه باز خواهد شد و انشالله شما با دستور دعای بازگشت معشوق در سه روز به محبت معشوق برای برگشت واقعی خواهید رسید.

 

 

دعایی دیگر با خاصیت برگشت معشوق

دستوری دیگر برای برگشت معشوق در دستور دعای بازگشت معشوق در سه روز وجود دارد که این دستور نیز مجرب و قوی می باشد و شما را با این دعای قوی و معتبر آشنا خواهیم کرد و دسترسی شما را به این دعا آزاد می کنیم.

اگر شما هم در راه احساسات تان معشوق خود را از دست داده اید و به نوعی از شما دور شده است این دستور دعا نیز برای شما نیز کارساز خواهد بود.

متن دعای زیر را می توانید با اخلاص و خلوص نیت در هدف پاکی که دارید بر هر چیز که می توان از آن خورد و یا نوشید بخوانید و بدمید و با هدف زیاد شدن و فراوانی عشق و محبت معشوق نسب به خودتان به شخص محبوب بخورانید.

 

و اما دعا  اینگونه است:

بِسْمِ‏ اللَّهِ‏ الرَّحْمنِ‏ الرَّحِیمِ‏ بِسْمِ اللهِ الذی یُحِبُّونَهُمْ کَحُبِّ اللّهِ لَقُلُوبَهُمْ لَیْلٌ وَ نَّهارٌ وَ فِی ساعَهٍ وَ شَهْرٍ عَلی حُبِّهِمْ أَشَدُّ حُبًّا وَلَوْ یَرَى الَّذِینَ ظَلَمُواْ إِذْ یَرَوْنَ الْعَذَابَ أَنَّ الْقُوَّهَ لِلّهِ جَمِیعًا

 

در پایان نیز می توانید صلوات بفرستید به تعدادی که در توان تان است و همچنین به نیت خشنود شدن دلتان و رضایت الهی صدقه ای را با این نیت که برگشت معشوق تان سریعتر اتفاق بیافتدف به نیازمند یا یتمی را دل شاد کنید انجام دهید.

 

تجربه ی شخصی بنده که بر اساس شنیده هایی در کودکی ام به خاطر دارم با شما به اشتراک میگذارم:

در کودکی از یک فرد آشنا شندیم که در اقوام دور زنی همسری بد احلاق و بد دهن داشت که مرتب به او توهین می کرد و اصلا مرد، زن خودش را دوست نداشت با انکه فرزندانی هم از او داشت، زن به همراه یکی از اقوام خود به سراغ یک سید دعا نویس می رود و از او طلب یک دعای اثربخش می کند تا مشکلش را حل کند. ان سید دعانویس هم که اتفاقا می گفتند اعتبار زیادی دارد به او می گوید همین الان به خانه برو و برای همسر خودت نان گرم بپز و همینطور خرما گرم کن و با همسرت بشین و از آن بخورید و یقین داشته باشید که همسرتان به عشق و محبت واقی شما برگشت خواهد داشت.

ان آشنایی که می شناختم گفت که زن گفته همان نان گرم و خرمای گرم شیرینی و گرمای زندگی او در کنار شوهر و فرزندانش شده است.

 

نتیجه :

دعاها نتایج و خواص زیادی را برای ما انسان ها دارند و این میراثی بس عظیم و بزرگ است که به ما در این عصر رسیده است. همانگونه که خداوند انسان را افریده است نیازهای او را نیز فراهم کرده است همانطور که دعای بازگشت معشوق در سه روز را برای او از گذشتگان تا به اکنون محفوظ داشته است.

اگر شما هم معشوق تان را از دست داده اید و با او فاصله ی احساسی و یا مکانی گرفته اید و در این راه نمیدانید چه کنید به شما پیشنهاد می کنم که با سید دعانویس استاد کاظمی تماس با شماره موبایل۰۹۱۲۰۴۳۲۹۳۲ داشته باشید و از او با شرح وضعیت و خواسته تان راهنمایی و راهکاری مطمئن و سریع الاوقوع را دریافت کنید باشد که همگی انشان ها رستگار و خوشبخت شوند.

۳/۵ - (۲ امتیاز)

همچنین ببینید

دعوات رحمانی و گرفتن خاتم طاعت

بسم الله الرحمن الرحیم موضوع: دعوات رحمانی و گرفتن خاتم طاعت کد ثبت علمی در …

یک دیدگاه

  1. با سلام برادر من پدر من آخه وقتی طرف قهر کرده نمیخواد کسی رو ببینه چجوری اون میوه و یا اون شربت رو بدن اون بخوره که نطرش عوض بشه . دوربین مخفیه یا مخ کارگیری . اخه مردم گرفتارن گناه داره مردم رو سر کار بزارین و به ریششون بخندین .‌.‌.آخر زمان که میگن همینه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

سلام وقت بخیر چطور میتوانم کمکتون کنم؟!
ارسال