خانه / ادعیه و اذکار / دعایی برای جن زدگی و همزاد
دعایی برای جن زدگی و همزاد
دعایی برای جن زدگی و همزاد

دعایی برای جن زدگی و همزاد

دعایی برای جن زدگی و همزاددعایی برای جن زدگی و همزاد برای افراد و اشخاصی که به نوعی گرفتار همزاد یا جن شده اند و به دنبال راهی برای خلاص شدن از آن ها هستند بسیار مجرب و کارگشا می باشد.

سایت دعاگو ۷۸۶ به شما پیشنهاد می کند که قبل از آنکه به سراغ درمان و رفع موضوعی بروید در ابتدا تمامی علائم و اثراتی که می توان به وسیله ی آن تشخیص را دقیق تر انجاد داد بررسی کنید و در نهایت به سراغ درمان آن باشید.

در مورد دعایی برای جن زدگی و همزاد ابتدا می بایست با علائم فرد دارای جن و همزاد آشنا بود. در اینجا شما با حالاتی که ممکن است برای فردی جن زده رخ دهد معرفی می کنیم.

از نشانه هایی که همزاد جنی برای فرد دارد ایجاد مشکلاتی است که مورد آزار و اذیت کردن فرد می شود. مثلا دیدن فردی همانند خود با شکل و شمایل خودتان که این دیدار یا در خواب اتفاق می افتد و یا در بیداری در اوایل صبح همزاد جنی خودش را به شما نشان می دهد.

این ها یعنی همزادی که از نوع جن می باشد و اگر به سراغ سرکتاب بازکن ها رفته باشید این ها رو همزاد می دانند. البته تمامی انسان ها در این دنیا و تا قیامت همزاد دارند اما انسان اگر عمل صالح داشته باشد و نماز اول وقت را ترک نکند و از گناه های کبیره و صغیره دوری کند، دیگر آزار و اذیتی از جانب جن و همزاد نخواهد دید و تنها دعایی برای جن زدگی و همزاد همین موارد بسیار اثر بخش خواهد بود، که باز از عهده ی هر کس نمی تواند بربیایید.

 

دعایی برای جن زدگی و همزاد

چندیت دعا و روش وجود دارد که بعنوان رفع و دفع جن از وجود انسان بسیار کارساز و مجرب می باشند که عبارتند از :

  • از آیه ی ۹ از سوره الرحمن تا انتهای سوره را بصورت کامل بر روی یک کاغذ بنویسید و به دور این سوره در کاغذ، آیت الکرسی را تا فیها خالدون بنویسید. این دعای دست نویس را اگر به فرد جن زده بیاویزید دیگر آزار و اذیتی از جن و همزاد به او نمی رسد.
  • حرز او دجانه نیز در مورد دعایی برای جن زدگی و همزاد نیز موثر است. می توان این حرز را نوشته و بر سر در منزل در مکانی که روبه قبله است آویزان کرد. حتی می توان با رعایت آداب نوشتن این حرز را بنویسید و همراه خود برای دفع جن و همزاد داشته باشید.
  • دستوری دیگر که آزمایش شده است این می باشد که اگر در خانه ای جنیان افراد خانه را کتک می زنند یا به سمت افراد سنگ پرتاب می کنند یا هر شی دیگر، فردی از آن خانواده با خواندن ۵ بار آیت الکرسی خود را در پناه و حفاظت خداوند قرار دهد و وارد خانه شود و بگوید درصورتی که از این خانه نروند و همچنان به ضرر زدن به مال و اموال آنها ادامه دهند شکایت شان را به حضرت علی (ع) خواهید کرد.

 

 نتیجه :

طول عمر جن ها به بیش از پنج هزار سال هم می رسد و اکثر جنیانی که هم اکنون زنه اند نبردهای حضرت علی با کفار را دیده اند و می دانند که حضرت یاور مظلومان می باشد و بین شیعه و سنی تفاوتی وجود ندارد.

اگر شما هم دچار جن زدگی شده اید یا یک همزاد همراه همیشگی دارید و به دنبال دعایی برای جن زدگی و همزاد هستید با سید دعانویس استاد کاظمی با شماره  ۰۹۱۲۰۴۳۲۹۳۲ تماس مستقیم بگیرید و علائم و نشانه های خود را بازگو کنید و مشاوره رایگانی را برای درمان و رفع آن دریافت کنید.

امتیاز دهید

همچنین ببینید

دعوات رحمانی و گرفتن خاتم طاعت

بسم الله الرحمن الرحیم موضوع: دعوات رحمانی و گرفتن خاتم طاعت کد ثبت علمی در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

سلام وقت بخیر چطور میتوانم کمکتون کنم؟!
ارسال