خانه / ادعیه و اذکار / انگشتر شرف الشمس زنانه
انگشتر شرف الشمس مردانه
انگشتر شرف الشمس مردانه

انگشتر شرف الشمس زنانه

روز نوزدهم فروردین ماه هر سال به روز شرف الشمس معروف است که انگشتر شرف الشمس زنانه و مردانه در این روز با نگین عقیق یمنی به رنگ زرد و لیمویی که حاوی دعای شرف الشمس حک شده در پشت نگین می باشد ساخته می شود. خرید و فروش انواع انگشتر شرف الشمس در روزهایی غیر از نوزدهم فروردین و یا در روز نوزدهم فروردین در کوچه و خیابان یا فروشگاه ها چه بصورت اینترنتی و چه حضوری از قبل ساخته شده و حکاکی شده بسیار زیاد است. حواستان باشد که فریب نخورید و با دانستن آنکه انگشتر شرف الشمس مردانه و زنانه تنها در روز ۱۹ ام فروردین ماه ساخته و کارهای حکاکی دعای شرف الشمس هم در همین روز صورت می گیرد پس نمی تواند از قبل آماده شده خریداری شود.

شاید الان که در این صفحه حضور دارید به تازگی مطلب یا خبری را در مورد شرف الشمس و انگشتر های شرف الشمس مردانه و زنانه شنیده باشید اما از ماهیت اصلی و اولیه آن اطلاعاتی نداشته باشید که در این مورد بصورت ساده با زبانی روان و قابل فهم و درک این موضوع را برای شما شرح و توضیح می دهیم.

در روز ۱۹ ام فروردین ماه ، از زمان طلوع خورشید تا زمانی که خورشید غروب کند و بصورت عمومی از ساعت ۱۱ ظهر تا ساعت ۱۱ شب به روز شرف الشمس معروف است. اعتقادی از قدیم برای این روز مبارک و خجسته آمده است که در این روز بعلت آنکه روز عمل است و تمامی حاجت ها برآورده می شود، شرایطی فراهم می شود تا در این روز، موکلین خورشید به زمین بیاییند و برکت و فراوانی را در زمین بگسترانند.

 در روز نوزدهم فروردین خورشید نسبت به سایر سیارات از قدرت بزرگتر و عمیق تری برخوردار خواهد بود و انجام عمل های پربرکت و جذب فراوانی و خواسته برای همین یک روز است و در واقع در سال فقط یکبار ما روز شرف الشمس داریم و می بایست از برکت و نعمت همچین روزی به بهترین شکل ممکن استفاده شود.

انگشتر شرف الشمس زنانه زیبا

انگشتر شرف الشمس زنانه

برای انگشتر زنانه شرف الشمس می بایست در فروردین ماه در روز نوزدهم، انگشترهای زنانه با نگین عقیق ساخته شوند و دعای روز شرف الشمس بر پشت نگین انگشتری حک و ماندگار شود. هر انگشتر به نیت و با انتساب به هر شخص بصورت جداگانه می بایست صورت گیرد. درواقع به زبان ساده تر نمی شود شما بروید بازار و یک انگشتر شرف الشمس زنانه برای خودتان، خواهرتان و یا مادرتان به صورت اشتراکی تهیه کنید بلکه این کا توسط افراد ماهر و اهل قلم که دستی حرفه ای در دعانویسی دارند صورت می گیرد و برای اثر بخشی می بایست برای هر شخص بصورت جداگانه انگشتر شرف الشمس جداگانه ساخته شود.

آداب استفاده از انگشتر شرف شمس

برای استفاده از انگشتر عقیق شرف الشمس آداب منحصر به فردی ذکر شده است که یکی از این موارد مربوط می شود به دستی که انگشتر در آن قرار می گیرد. برای انگشت دستی که قرار است انگشتر شرف الشمس را داشته باشد بعضی افراد دست راست را برای این مورد مناسب می دانند و بعضی دیگر دست چپ و برای عده ای هم که تفاوت چندانی ندارد و تنها اثری که دعای شرف الشمس دارد مهم است.

 

 

نگین انگشتر شرف الشمس زنانه

دعای شرف الشمس

دعای شرف الشمس که بر روی نگین زرد عقیق یمنی حک خواهد شد نام پنج تا از اسامی خداوند می باشد که این اسامی بصورت کد شده یا عدد، بصورت حرف اول هر اسم و یا استفاده از اشکال نیز بر روی انگشتر حک می شود.

اسامی خداوند بزرگ مرتبه به جهت دعای شرف الشمس عبارتند از:

«الله، جمیل، رحمن، مومن، نور»

اگر تنها حرف اول هر یک از این اسما اعظم خداوند بر روی نگین عقیق حک شود به صورت «ا.ج.ر.م.ن» می باشد.

اگر به صورت کد شده از این اسماء الهی استفاده شود به این صورت خواهد بود که :

از پنج حرف اول هر یک از اسما اعظم الهی کلمه « مرجان » حاصل می شود که اگر این اسم را به حروف ابجد بخواهید برگردانید عدد ۲۹۴ بدست می آید.

عدد ۲۹۴ از ضرب کردن عدد ۶ در ۷ و در ۷ بصورت : ۲۹۴=۷×۷×۶٫ حاصل می شود که در واقع نشانی از «سبعاًمن المثانی» می باشد و عدد هفت بیان می کند هفت آسمان در شش روز به اراده الهی حاضر شده اند.

آداب حکاکی کردن دعای شرف الشمس بر روی نگین انگشتر

  • بعلت آنکه قرار است اسماء الهی حکاکی شود در نتیجه طهارت فرد و جایگاه و قلم و سایر نکاتی که در طهارت دعاها می بایست رعایت شود در این مورد نیز ملزوم به رعایت کردن می باشد.
  • حتما و حتما وقت نوشتن دعای شرف الشمس در ساعات شمس یا همان نوزدهم فروردین ماه باشد.
  • آغاز نوشتن می بایست از سمت و جهت راست باشد که افراد راست دست برای این مورد راحت هستند و افراد چپ دست می بایست دقت کنند که از جهت راست حکاکی را انجام دهند.
  • نوشتن هر حرف از این اسماء عظیم الشان می بایست یک بار قلم بر روی نگین قرار گیرد و با یک حرکت حرف مورد نظر حک شود.
  • نوک قلم که برای حکاکی استفاده می شود و یا اگر می خواهید دعا را بر روی کاغذ زرد یا طلا انجام دهید می بایست با مشک و زعفران آغشته شود چرا که تاثیرات را برای دعا چندین برابر می کنند.
  • اسرار این ذکر و اسماء عظیم و پرقدرت بسیار شگفت انگیز و سری است حتما در معرض دید و توجه دیگران آن را قرار ندی=هید و یا از آن صحبتی به میان نیاورید.

 

انگشتر شرف الشمس زنانه

 

خواص حکاکی بر روی انگشتر شرف الشمس زنانه

  • گشایش حاصل شدن در امورات و مشکلاتی که غیر ممکن شده اند.
  • افزایش و بیشتر شدن رزق و روزی فرد دارنده انگشتر نگین دار شرف الشمس.
  • پیشرفت شغلی و ترفیع مقاوم و عزت حاصل شدن
  • محافظت از فرد دارنده و صاحب دعای شرف الشمس از خطرات و گزند دشمنان.
  • نگهبان و نگهدارنده از مال و اموال فرد دارنده.
  • بسته شدن زبان افراد بدگویی که با دارنده انگشتر شرف الشمس برخورد می کنند.
  • برای دختران دم بخت و تمامی پسران و دخترانی که می خواهند ازدواج کنند بازگشایی بسیار قوی در بخت جوانان ایجاد می کند.
  • قوی تر از مهره مار در جلب محبت و رضایت افراد اطراف شخص می کند و موجب می شود در بین غریبه ها، آشنایان، دوستان، خانواده و اقوام عزیز و مکرم باشند.

 

ست انگشتر شرف الشمس اصل در تهران

ست انگشتر شرف الشمس زنانه و مردانه اصل در تهران بصورت سفارشی با نگین عقیق به نیت هر کدام بصورت کاملا اختصاصی و شخصی طراحی و انجام می شود. دقت کنید که انگشترهای شرف الشمس حتما می بایست در روز ۱۹ ام فروردین ماه حکاکی شوند و انگشترهای شرف الشمس آماده در بازار هرگز این مورد را رعایت نمی کنند و هیچ نیابتی هم از طرفشان صورت نگرفته است و طبق رعایت نکردن همین موارد اثرات واقعی خود را نخواهد داشت. اگر به دنبال خرید انگشتر شرف الشمس زنانه و مردانه بصورت ست هستید حتما با ما تماس بگیرید و سفارشات خود را از قبل بگذارید و هیچ سفارشی در روز ۱۹ ام فروردین ماه پذیرفته نمیشود چرا که تعداد سفارشات بسیار زیاد است و زمان هم می بایست از قبل برامه ریزی شده باشد.

یک نکته را بدانید که اگر شما این انگشتر را سفارش دهید برای سالیان سال می توانید از اثرات این عقیق شرف الشمس برخوردار شوید . حتی می توانید در هر سال فقط بر روی حکاکی قبل نیز یک بار دیگر قلم حکاکی روی آن رد شود که به نوعی تازگی شرف الشمس را احیا می کند.

 

انگشترهای شرف الشمس هم بصورت تکی یعنی انگستر عقیق شرف الشمس زنانه طراحی می شود و هم بصورت جفت، که همسران جوان می توانند با یکدیگر انگشترهای خود را مانند حلقه های ازدواجشان ست کنند. در انتخاب ست و تک بودن انگشتر شرف الشمس انتخاب با شما است که می توانید بر اساس نیازتان آن را سفارش دهید.

یک نکته ی دیگر که بسیاری از افراد آن را نمیدانند این است که، گاهی از یک خانواده فقط یک انگشتر سفارش داده می شود اما در استفاده تمامی اعضای خانواده از آن استفاده می کنند، در این مورد مطلبی یا روایتی ذکر نشده است اما ما به شما سفارش می کنیم چون به نیابت شما طراحی و حکاکی می شود آن را فقط در نزد خود و برای استفاده شخصی خودتان نگهداری کنید و به خواهر و یا برادر و یا دیگر اعضای خانواده و دوستان ندهید.

حتما سفارشات خود را در همین زمان ثبت کنید و با شماره تماس موجود در سایت دعاگو۷۸۶ ارتباط بگیرید و شرایط و نحوه سفارش را دریافت کنید تا در زمان مورد نظر بتوانید از انگشتر شرف الشمس استفاده کنید.

برای دوستان و افراد در تهران سفارشات انگشتر شرف الشمس زنانه و مردانه بصورت پیک در کوتاه ترین زمان ممکن در همان روز ۱۹ ام فروردین ماه ارسال می شود پس زودتر سفارشات خود را هماهنگ کنید.

 

 خرید انگشتر شرف الشمس

خرید انگشتر شرف الشمس برای روز نوزده ام فروردن ماه می باشد که البته لازم است بدانید علتش هم بخاطر آن می باشد که تنها روز ۱۹ ام فروردین ماه در هر سال منصوب به روز شرف الشمس می باشد و در کتاب مفاتیح الجنان در مورد این روز بصورت کامل توضیح داده شده است. تنها در این روز است که شما می توانید انگشتر شرف الشمسی که برای شما بر روی عقیق یمنی آن دعای شرف الشمس نوشته شده است را تهیه کنید. در نتیجه شما می بایست از قبل این انگشتر را به شخص آگاه و با تجربه که قلمش بر این دعای شریفه شرف الشمس روان است آن را سفارش دهید تا بتوانید از آن استفاده کنید.

جهت خرید انگشتر شرف الشمس می بایست با شماره استاد سید کاظمی ارتباط بگیرید و سفارش خود را برای خرید انگشتر شرف الشمس در سال ۱۴۰۰ ثبت کنید. حتما توجه داشته باشید چون انگشتر در همان روز نوزدهم فروردین ماه برای شما ساخته و حکاکی می شود فقط خودتان از آن استفاده کنید و به مادر یا برادر یا همسر و یا هر شخص دیگری بصورت اشتراکی از آن استفاده کنید. پس از همین الان تا دیر نشده است خرید انگشتر شرف الشمس برای سال ۱۴۰۰ را نهایی کنید و در این سال پر برکت خودتان را به دعای شرف الشمس مجهز کنید که در تمامی مراحل همراهتان باشد.

انگشتر شرف الشمس سال ۱۴۰۰ دارای رکاب های بسیار زیبا برای مردان و زنان با طرح های بسیار باکیفیت می باشد که در پی تماس شما با شماره استاد کاظمی ۰۹۱۲۰۴۳۲۹۳۲ نمونه ی طرح ها و مدل های آن بر حسب جنسیت مرد یا زن بودن مشتری ارسال می شود. پس تا دیر نشده است روز شرف الشمس را از دست ندهید و اگر احساس می کنید که دوستی یا آشنایی دارید که این انگشتر شرف الشمس می تواند برای او کارگشا باشد و کلیدی برای درهای بسته ی او باشد از این کار خیر دریغ نکنید و او را هم مطلع کنید. ببخشید تا به شما داده شود و برای دیگران هم خیر بخواهید تا برای شما هم خیر رقم بخورد. پس حالا که شما هم اکنون از خرید انگشتر شرف الشمس در سال ۱۴۰۰ آگاه شده اید که می توانید سالی پربرکت و پر زرق داشته باشید پس دوستان و دیگران را با خبر کنید و مصوب خیر باشید.

 

 

جدیدترین مدل انگشتر شرف الشمس زنانه در سال ۱۴۰۰

در سال ۱۴۰۰ در روز شرف الشمس که مصادف است با ۱۹ ام فروردین ماه جدیدترین مدل انگشتر شرالشمس زنانه را از سایت دعاگو که با قلم استاد سید کاظمی بر روی نگین عقیق زرد حکاکی شده است دریافت کنید.

با همکاری تمامی مجموعه و همچنین با قلم استاد کاظمی جدید ترین انگشتر سال ۱۴۰۰ به تمامی افراد سفارش دهنده در سایت دعاگو۷۸۶ تحویل داده می شود. لازم است تا از قبل نیز برای دریافت انگشتر شرف الشمس به صورت تک یا به صورت ست زنانه و مردانه هماهنگی لازم را داشته باشید.

آنچه که از انگشتر عقیق شرف الشمس موجود می باشد گلچینی از زیباترین و بهترین انگشترها به همراه رکاب و یا تنها بصورت نگین حکاکی شده می باشد که بر حسب سلیقه و ابعاد مورد نظرتان در شکل های مربع، دایره، بیضی و یا مستطیل می توانید داشته باشید.

آنچه از شرف الشمس در باورها به وجود آمده است و مسئله ی تازه ای هم نیست و از قدیم الایام هم وجود داشته است نگین زرد انگشتری می باشد که اگر به کتاب مفاتیح الجنان رجوعی داشته باشید در مورد انگشتر شرف الشمس نیز آدابی برای آن ذکر شده است و این نشان می دهد که مطرح شدن در این کتاب چقدر می تواند حقیقی و واقعی باشد.

 

آنچه که بعنوان مزایا و فاید از این انگشتر مطرح می شود بسیار زیاد می باشند و شما می توانید برای هر خواسته و نیت قلبی از جلب محبت و عشق و علاقه اقدام به تهیه /ان کنید و حتی برای کسب رزق و روزی فراوان که بتوانید با آن خود را مجهز به دریافت ثروت بیشتری کنید.

 

آیا انگشتر شرف الشمس زنانه می تواند برای دختران بخت گشا باشد ؟

در جواب و پاسخ باید گفت بله. از انگشتر شرف الشمس نیز می توان برای دختران دم بخت و یا دختران عزیزی که به هر دلیلی خواستگار ندارند و ازدواج شان به طول انجامیده می تواند از اثراتی که برحسب دعایی که بر روی این انگشتر حک می شود به جهت ازدواج خوب و زودتری استفاده کنند.

در مورد آنکه این انگشتر چقدر می تواند تاثیر داشته باشد بر می گردد به میزان اعتقاد فردی که از این انگشتر استفاده می کند و حتما می بایست امیدوار به رحمت الهی باشید و هرگز نا امید از فضل الهی نباشید. اگر شما باورتان این باشد که نمی شود قطعا اتفاقی هم در جهت حرکت مثبت و اتفاق خوب نخواهد افتاد.

 

در مورد اثر داشتن انگشتر شرف الشمس باز تاکید می کنیم که حتما هر شخص می بایست یک انگشتر برای خودش داشته باشد و نمی توان بصورت اشتراکی چند روز یک انگشتر در دست کسی دیگری باشد و بعد چند روز در دست شما باشد. برای آنکه بتوانید نتیجه ی بهتر و زودتری از اثرات معجزه آسای این انگشتر برخوردار شوید حتما نکات را رعایت کنید.

 

دختران عزیز که به نیت ازدواج از این انگشتر استفاده می کنند و یا تمامی افرادی که به نیت پیدا کردن شغل مناسب از برکات دعای شرف الشمس بهره می برند حتما انگشترشان مختص به خودشان باشد و آن را به هیچ فردی از دوستان و خانواده ندهد. می توانید در هر سال دعای شرف الشمس نگین را تمدید کنید و با قلم حکاکی بر روی خطوط دعا بروید.

 

 

فروش انگشتر شرف الشمس دخترانه

برای دختران جوان و کم سن و سال که بر حسب میزان سن شان که به دنبال انگشترهای جوان پسند و زیبا هستند می توانند با مجموعه دعاگو ۷۸۶ ارتباط بگیرند و سفارش طراحی انگشتر خود را بدهند و حتی می توانند برای خرید انگشتر شرف الشمس طلا یا نقره اقدام کنند.

کلام آخر :

برای داشتن نگین و یا انگشتر شرف الشمس زنانه و مردانه می بایست اول آنکه فرد مورد نظر که قرار است برای شما کار حکاکی دعا را انجام دهد مورد اعتماد و اهل قلم دعانویسی باشد . اگر به دنبال مرکز معتبر هستید که در روز شرف الشمس نوزده فروردین ماه برای شما کار ساخت و حکاکی انگشتر شرف الشمس زنانه و مردانه را انجام دهد با شماره تماس  ۰۹۱۲۰۴۳۲۹۳۲ ، استاد سید دعانویس کاظمی ارتباط مستقیمی داشته باشید و نحوه سفارشات خود را تا قبل از روز نوزدهم فروردین ماه انجام دهید.

۱/۵ - (۱ امتیاز)

همچنین ببینید

تاثیرات روانی سنگها

بسم الله الرحمن الرحیم موضوع: تاثیرات روانی سنگها کد ثبت علمی در مجتمع مصباح کربلا …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

سلام وقت بخیر چطور میتوانم کمکتون کنم؟!
ارسال